HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.10.04. 19:47 Krap

Uton

Nagyon pozitiv es varatlan visszajelzeseket kaptam eljovetelemkor olyanoktol, akikkel egyutt uzleteltem Kinatol Miskolcig. NAGYON jol esett. Aztan Pesten egy nagyon kedves ismeretlen csaladnal szunyaltam. Vegtelenul vendegszeretoek voltak es egy nagy csapat volt eppen Naluk, ugyanis eppen hazaterek az USA-bol erdelyi rokonaik. Az egyik srac keszul a deli-sarkra, Kerdeztem, hogy mennyi idore (angolul tud csak) es azt mondja "1 nap(pal)ra". Nezek ra. "Az egy fel ev. Ha tetszik, maradok ejjelre is.:)"

NAGYON jol ereztem magam. Most Tampereben vagyok egy ismeros hazasparnal (ex-edzom: vajon melyiknel?:) es rohanok, mert keszen lett a LAZAC !!!!!!!! JO ejt, avagy Hyvää yötä! Legkesobb egy honap mulva jelentkezem, hiszen az utazas eppen csak elkezdodott !

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr42696295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása