HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.10.09. 01:19 Krap

Hajnal van

Perceken belul indulunk Luklaba. Hogy mirol hires a repulotere azt meglatjatok, ha rakerestek a neten - allitolag erdemes. En nem tettem, foleg az utan nem, hogy tegnap lezuhant ott egy gep. Szurkoljatok !!

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr88704401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2008.10.09. 15:57:32

Aztaaaaaaaa..
Én rákerestem. Így kezdődött a cikk: World's Most Dangerous Airports: Lukla Airport, Nepal, LUA
Szerintem ne menj!!!
Megnéztem egy leszállást is a YouTube-n, de remélem még látjuk egmást :-)

Herb · http://herb.vorbis.hu 2008.10.09. 17:51:06

Komplett utat építettünk, annyit sturkoltunk, és e szerint komlett bizttonságos az út komplett elvileg.

wilson 2008.10.10. 23:41:32

élsz még? :)

Herb · http://herb.vorbis.hu 2008.10.17. 15:57:53

Mikor lesz már reggel...?
Úgy várjuk az információkat, mint sződás a lovát!

Mi lenne, ha addig is kitárgyalnánk PepeKrapukax szaktársat...?
Amíg nem tud moderállni.

Szerintem ez a PepeKrapulax olyan izé, folyton micsinál, és akkor is hogy.

Julcsi 2008.10.17. 20:15:49

Maximálisan egyetértek. :)
Ittam a szavait, azaz a sorait, mint egy kalandregényét, most meg csak várom és várom ... és nem ír semmit.
Na de csak kerüljön elő ... :)

A. aus Wudersch 2008.10.17. 21:47:52

A spanyol lánnyal nyilván alaposan összesátraztak. Nyáron (értsd kb. 9 hó múltán) meg majd felbukkan a blogon egy fotó a kis Pepítóról (de a sztori Pepitában is folytatódhat), aki Kasztíliában látja meg a napvilágot, egy narancsültetvényes dinasztia sarjaként.

wilson 2008.10.17. 22:32:53

szerintem is a spanyol vonal lehet a nyerő, bár az is előfordulhat, hogy KrapuPepe azóta meditál valamelyik hegycsúcson és hardcore Buddhista lett...

nem értem, hogyan lehetséges, hogy arrafelé nincs mobil net minden szerzetes notebookján...

Krap, az isten megáldjon, még az is lehet, hogy hazatérvén a dán-norvég-svéd lányokat ejted és helyette olasz-spanyol-brazil didik között térsz észhez...? :)

ex-edződ 2008.10.18. 20:29:01

Egy évig tanítottam klasszikus gitározni, Pétert, de sajnos reménytelen eset...
;)
A blogja viszont tényleg élvezetes olvasmány!
MG

Herb · http://herb.vorbis.hu 2008.10.20. 13:00:09

Azt az információt kaptam, hogy 1-jén fog hazaérkezni Pepekrapukax szaktárs.
Addig még sokat fog gyalogolni, bulizni a szerzetesekkel az oktfest nevében.
Szerintem.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2008.10.20. 19:32:26

Szerintem kapott egy másik csapágy-raktárosi állást.

Julcsi 2008.10.20. 21:01:04

Egy biztos: jókat fog röhögni ezeken a bejegyzéseken. Szerintem. :)

wilson 2008.10.21. 23:40:52

Krap, hát nyomod -e már az élet sürejét mámeg? Szenvedel -e a magaslati levegőtlenségben? Ha lejössz a magaslati edzőtáborból, bízisten leigazol a Diósgyőri FC...!
süti beállítások módosítása