HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.10.23. 09:21 Krap

Namaste!

Visszatertem Kathmanduba. A Himalaja GYONYORU volt, irtam jegyzeteket naponta, majd kepekkel egyutt publikalom oket itt, ha hazaertem. Koszonom a sok mokas bejegyzest, valoban jokat derultem rajtuk. (Wilson, Te ki vagy ? Ismerlek ? Ha nem titok, ird meg, kerlek !) Itt is lehetnek me`g esemenyek (Belgium a nyero nemzet, Adam, MESSZE nem Spanyolo.!), ugyhogy valoszinuleg jelentkezem me`g. Most me`g tul frissek az elmenyek - 5500 m feletti csucs megmaszasa, kaprazat jo fej (auszi, brit es belga) csajok, rizs hegyek.

Balhementes okt. 23-at Nektek ! A 2 Csaba legyen szives, hivja fel a szuleimet es mondja meg Nekik, hogy a hegysegen, a nehezen tul vagyok. Me`g pihengetek kicsit, aztan ma`r csak a hazaut van hatra! Koszonom !! 

Laca: a Dream DVD-rol irnek, ha mas me`g nem rabolt ra, de 1 peldanyt mindenkeppen (!!) kerek belole, ha lehet. SEMMI honvagyam nincs, me`g kaja`k sem hianyoznak, de 3 napja csak Dream es Smashing dallamok zugnak az agyamban. Zene nelkul tenyleg nem tudnek elni ??

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr98727711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2008.10.23. 13:44:10

"And the man in the rain picked up his bag of secrets, and journeyed up the mountainside, far above the clouds, and nothing was ever heard from him again, except for the sound of tubular bells."

www.youtube.com/watch?v=lGK8Ugae-zM&feature=related

(Csak hogy legyen egy kis zene.)

... és szerencsére, mi is hallhattunk végre a Hegyi Ember felől.

Pepekrapulax Szaktárs, akkor túl vagy az idei oktfest-en.

A szerzetesek meg ünnepelnek, mint az Ace Ventura 2-ben. ;)

Julcsi 2008.10.23. 20:08:30

Végreeeeeeeee! :) Néztem képeket és videokat Lukla-ról. Hát nem semmi leszállópályája van.
Ugye mondtam, hogy nem bírod ki zene nélkül.:) További minden jót! :))

wilson 2008.10.23. 20:50:56

szia Krap! Focilista, w

:)))

Herb · http://herb.vorbis.hu 2008.10.24. 00:02:05

Biciklista.
Én nyertem.
Valamint Őszibarack Obama.
süti beállítások módosítása