HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.10.24. 17:29 Krap

Kathmandui szosszenetek

Elmult este 8 (9 is), megjottem 3 peksutivel a peksegbol. NAGYON szeretek ott vasarolni, ilyenkor ! Most is egy vagon (zommel britnek kinezo) kulfoldi jelenseg sereglett oda egy kis olcso nassra. (Ananaszos pite, valami dan valami es egy dios csiga - ezeket vettem 63 rupiaert.) Utban odafele kiejtettem az itteni kacatarusok alom mondatat, melyet szerintem turista me`g nem vett a szajara ! :) Azt mondtam egy tagnak, hogy nem ke`rek sakkot (ki szeret sakkot kapni ? :), viszont (jon a klasszikus !!!) "Tigris balzsamot szeretnek vasarolni". Nalunk a cikkhez hasonlo tema "vietnami balzsam" neven fut(ott) - Atyamnak jo lesz, gondoltam. Na, tobb sem kellett a tagnak ! Balekra akadt, gondolta. Inditott is 200 rupia/darabrol (minden ar 2-vel szorzando tovabbra is es forintot kaptok). A tobbiek kb. 50-ert vette`k darabjat, igy meg sem alltam 100 rupia/3 darab arig. Legalabb 3-szor hagytam ott a tagot es legalabb 4-szer jott utanam. A vegen eppen csak el nem sirta magat :), de igy sem vagyok biztos benne, hogy nem O" csinalta a nagyobb uzletet. Ez a rossz az alkuban, hogy nem tudod, mi realis. Pl. 250-rol 200-ra lealkuszom valamit (boltban !) - nevezzuk kis otthoni imamalomnak - es szinte biztos vagyok benne, hogy atvertek. De van ellenkezo pelda is !! Vettem 3 banant es ugy dontottem, hogy ha nem probal atverni, akkor rendes leszek az eladoval. Kb. 20 rupiara ertekeltem magamban a temat, a szimpatikus (szep csaladanya) elado holgy pedig mondta, hogy 10 rupia. Adtam Neki 15-ot, erre erthetobben mondja, hogy 10-be kerul. Jo volt latni az arcat, amikor mondtam, hogy tudom es legyen egy szep esteje. A szegeny, becsuletes (plane, ha szimpatikus) eladokkal nincs szivem alkudozni 20-50 Ft-okon, ami nekem semmi, Neki valami. Akartam popcornt is pattogtatni - ennyit az `utcan nem eszem` mottomrol - ossze is valogattam vegyesre a szemeket, de aztan meglepodtem, hogy nem pattogtatja ki, csak melegiti a holgy (termeszetesen bicajos mozgoarus, GAZLANGGAL !!) majd a kezembe nyomja. Gondoltam, eheto es megkostoltam. Kiderult, hogy kulonbozo magok (borso, kukorica es me`g vagy ketto) zanzasitva, kicsit porkolve. Nagyon finom volt !! 20 rupia. Gondoltam lesetalok a folyohoz is. Az egyikhez. Hiba volt. Lattam doglott patkanyt, kb. 150 meterre a szallodatol. Es nem is a folyo kozeleben... Ma legalabb 2x voltam azon a teren, ahol amikor a csapattal voltam, belepot kellett vennunk.. Nem tudom, hogy` csinaltam. Mondjuk sok kulfoldi nem volt ott, ez is fura volt. ma megfigyeltem, hogy kifejezetten magas vagyok es rendesen megneznek (a nok), ha olyan helyeken maszkalok ilyen borszinnel, ahol csak helyiek. A varos (orszag) tovabbra is nagyon bizonsagos, tapasztalataim szerint. Este 6-ra besotetedik es szinte pontosan akkor blackout, totalis aramszunet ut be a varosban. bibliai sotetseg. A kozlekedest ma`r emlitettem. Nos, ugyanaz sotetben... Pff. Az uzletek lassacskan veszaramra, vagy aggregatorra kapcsolnak, vagy gyertyat gyujtanak, vagy bezarnak. Aztan ejszakara normalizalodik kisse a helyzet. Vagy nem birja a terhelest a halozat (az eromuvek), vagy... csak ez lehet. A hegyekben egyebkent kiralyul megoldottak a vill. energia szuksegletet kis (30-70 MW) vizieromuvekkel es napelemekkel+akksikkal. Na, remelem, egy ideig nem jelentkezem, mert holnap talalkozom eloszor sik terepen a belga lannyal. (Bar a hotelunkben is akadnak kommunikativ dekorativak... de igyexem uriember lenni. :) 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr99730007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása