HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.10.27. 12:27 Krap

Back In Black

Ma egyetlen dologra vagytam: minel messzebb lenni a magas, feher boru, kek szemu, jo testu nonemu lenyektol a tegnapi estenk utan. Sikerult is olyan helyekre keverednem a nap folyaman, hogy osszesen lattam kb. 10 turistat a egesz nap. (Visszaerkezven mail vart, hogy `nincs ez igy jol, talalkozhatnank?`, szoval a technika folytatja a szappanoperat.) Pl. voltam egy bazi nagy parkban (itt nincsenek parkok, fak, csak hazak es utak).  Nagy ter, kiegett es kikopott 40 centis fu, tobb csoport krikettezett. Egy ujabb sport melynek szabalyait eselyem sincs megerteni. Az idojaras egesz ittletem alatt remek: szandal, rovidnadrag, polo. Este es reggel neha kicsit huvos van, de csak elvetve veszek fel pulcsit. 1300 meteren vagyok most is, kb. annyira az Egyenlitotol, mint Kairo. A hegyekben mas volt a helyzet, ott fagyott is (errol majd, ha hazaertem). Eso nincs, ho egyszer esett a hegyekben. A nap eros, de turheto, konnyen le lehet barnulni. Rengeteg az arnyek, ugyanis 4-5 szintesek a hazak. Tegnap talaltam egy (2) ermearus bacsit. Kb. fel orat nezelodtem nala, jobb volt, mint egy muzeum (!!) , majd vettem egy 1946-os negyed rupiast (India) 40 Ft-nyi nepali rupiaert. Az egyik oldalan `George VI King Emperor` lathato. Nem tudtam ott hagyni, ennyire vagyok angloman. Ausztralia es egyeb gyarmatok :) kiralynos fontjai is voltak, nagy volt a kisertes (szeretem a Brit Birodalom ermeit, foleg, ha a mostani kiralyno van rajtuk) de nem voltam bevasarlo kedvemben. Ma lattam az elso lelakatolt (!!) kerekpart, ettem ananaszt es eszleltem, hogy napok ota nem beszelek magyarul. Csak irok. Szeretem az ilyesmit. A levego itt annyira szennyezett (fele annyira, mint mondjuk Bangkoke), hogy a 2-3 heti himalajas tudotisztulast 1 itteni nap hazavagja. A motorok annyival vadabbak, mint Thaifoldon, hogy ott a robogo volt a meno, itt a 125-150 kobcenti a minimum es az altalanos. A nok 80%-anak a bal orrcimpajaban piercing, orrbavalo van. Erdekes. Jol tippeltem Kathmandu nepesseget! Olyan 600 ezer folott van valamivel hivatalosan.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr72734170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása