HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.01.01. 13:46 Krap

2008

Milyen év volt ?
Láttam élőben a The Smashing Pumpkins-t (28 dal, két és fél óra !!), amire nem
sok esélyem volt, lévén, sok éve feloszlottak és a Mount Everest-et. Mindkettő
életem álma volt (még ha nem is volt megfogalmazva). CSODA. Olyan hatással voltak
rám (főleg a hegy), mely míg élek, velem maradnak és nagyon kellenek az életemhez.
Egy napot ismét eltöltöttem Skandináviában... Huh. Kevés helyen jártam eddig, ahol
ENNYIRE szárnyalt volna kicsi lelkem. A táj, a hajszínek, az emberek...
Az év poénja az volt, hogy "ne idegeskedj a Pokolgép akusztikus koncert miatt, elég,
ha előtte pár nappal szólok Rudán Joe-nak, különben elfelejt felírni a vendéglistára".
Aztán el is felejtette. :) Ha 15-16 éves koromban a lázadó tininek valaki azt mondja
egy Pokolgép koncert előtt/után, hogy egyszer, mint újságíró megyek el egy
koncertjükre és az énekes személyesen jön elém elnézést kérni és közölni a
biztonságiakkal, hogy a zenekar vendége vagyok.....
Már kb. 15 éve nem hallgattam Pokolgépet, mikor ez az eset történt, de így utólag
belegondolva... Jól esett a tininek, aki(nek lázadása, őszinte egyenessége) remélem,
hogy még él bennem.
Rudán Joe egy remek ember egyébként, a zenekar pedig a mai napig működik és nem
alkudott meg. Talán én sem.
Az újságnál kvázi munkatárs lettem, sok dolgom jelenik meg - ez is olyasmi, amit
mindig szerettem volna csinálni.
A munkám tetszett (ez a 2007-es év újdonsága volt), de a munkahelyem ott kellett
hagynom (belső kényszer). Ez is olyan alap dolgokból jött, melyek még kb. 20 éves
koromban alakultak ki bennem. Nem bántam meg. Az kár, hogy a másik oldal addig
húzta az időt a döntése közlése előtt, hogy idén nem jutottam már ki az
Oktoberfestre. Ezt nagyon bánom. Nem is tudom, hány éve (11-14??) nem volt ilyen.
Az angolom sokkal nem lett jobb idén, de legalább olvastam eleget; a gitározást
sem vittem túlzásba. Sajnos. (Ex-edzőm! Ne szólalj meg ! :)
Egyszer lottóztam idén, nyertem hatezervalamennyi Ft-ot.
Kb. ilyen évem, volt.
(Hú!!! Mekkora bölény ez a primkó gitár riff a Starz-ban !!! Smashingot hallgatok
éppen.)
Szép 2009-et kívánok mindenkinek. Rájöttetek már, hogy az élet mennyire rövid ?
Ha ez leesik, sok mindent másként láttok (majd).
(Azt az eget ! A Bring The Light is mekkora nóta !!!)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr48851475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2009.01.04. 18:20:33

Igazán szerencsésnek mondhatod magad, már ami a szerencsejátékokat illeti...
Én minden héten mindhárom lottóval (+luxor és kenó) játszottam és alig valamivel nyertem többet, mint te azzal az eggyel.
:)
Vigyázz magadra a fekete kontinensen!
Üdv!
süti beállítások módosítása