HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.02.15. 18:22 Krap

ez jól esett!!!

"A koncerten ráadásként Schumann op.7. Toccataja és Grieg A bölcsőnél c. lírikus darabja hangzott el."

Kedves Dávid!

Köszönöm megtisztelő válaszát és ezúton gratulálok ismét aznapi remek teljesítményéhez. További sok sikert kívánok, élmény volt hallgatni!

-------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelt kedves ex-gitáredzőm! 

Amennyibben hiányos zenei képzettséged/műveltséged : ) (bocsánat!!!) ellenére is hallottál a két említett műről, kérlek tedd lehetővé, hogy ismét hallhassam őket!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr50944887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2009.02.15. 20:44:58

T'om, nem nekem szólt a szólítás, de említésre méltónak, méltán említésre méltónak tartom, hogy hallottam a felsoroltakról, és ez konkrétan 2, azaz kettő darab zeneszerző legalább ugyanennyi műve. Igen, hallottam ezekről.
Mottóm mint mindig: „ ... Há' én se voltam mindig müvellt! Akkora tahó voltam kéremszépen, mint egy betonrépa!” /Besenyő I.N.M. István/

Báll Dávid 2009.02.16. 11:00:42

Köszönöm szépen és Önnek is minden jót kívánok! Amennyiben ismét játszanék Miskolcon a jövőben, szeretettel várom!

B D

tizenkéthúr 2009.02.18. 09:48:45

Kérésed lehetővé tettem.
süti beállítások módosítása