HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.06.05. 13:00 Krap

Lékó & Anand

Van abban valami mókás, hogy sokan leülnek két ember sakkozását nézni.
Én is megteszem évről évre. A rapid (25 perc+lépésenként 10 másodperc
gondolkodási idő fejenként) meccseket még éppen végig tudom ülni unatkozás
nélkül. A Miskolci Nemzeti Színháznak van egy hangulata (jó kis épület),
és az sem fordul elő túl gyakran, hogy az aktuális világbajnok 4-5
méternyire ül és játszik tőlem.
Az első napot Anand nyerte 1,5-0,5-re, én a második napot láttam.
Akkor mindkéteszer a sötétet éreztem kedvezőbb helyzetben lévőnek - előbb
Pétert, majd az indiait. Persze, nem értek különösebben a sakkhoz
(a sakk.hu-n az 5 perces szobákban most értem el a soknak nem mondható
100 pontig). Mindkét meccs döntetlen lett.
Csak arra jártam, így fényképezőgép nem volt nálam.
Folytatás szombaton és vasárnak 16:300-tól, illetve 18:00-tól.
Neten élőben megy minden játszma. Ötödik éve "lát vendégül" Péter egy-egy neves ellenfelet városunkban.
Hogy közben Pécs mit tesz az ország népszerűsítéséért, nem tudom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr851165382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása