HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.06.19. 12:51 Krap

Eger másodszor

A tavalyi, pénzt otthon hagyó, ezért két csokival lenyomott Eger oda-vissza bringával a hegyen keresztül nem volt túl kellemes. Most vittem pénzt, úgyhogy volt mit ennem/innom. Jól indult a reggel. Félálomban felrúgtam egy üveg sört a spaizban. Az üveg millió darabra tört. A délelőtt is rendben volt: megkaptam az első defektet, 1500km után. Az én hibám volt, ugyanis a Heves megyei részen aszfaltoznak, és itt-ott kátyúk, törmelékkel feltöltött gödrök voltak, és a kelletténél nagyobb sebességgel zúghattam bele az egyikbe. Szerencsére volt nálam tartalék belső. Amikor az első kocsmánál a fa alá tett bicajon lévő széldzsekimet lefo.ta egy madár (de nagyon), már megnyugodtam, hogy megvan a három kellemetlenség. És valóban, onnan kezdve jöttek a jó hírek. Pl. Timpa hívott hazafelé menet, hogy létezik-e, hogy engem látott Egerben. "Totya mondta, hogy lehet, hogy te vagy, mert nem dolgozol." :) Jól esett Vele beszélni, ugyanis alig találkoztunk a főiskola óta. Kissé megcsúsztam az anyagokkal, a lapzárta pedig a nyakamon, ezért most csak ennyi.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr171195294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2009.06.19. 18:14:04

... és oda a sakkvilágbajnoki cím esélye is... ;)
süti beállítások módosítása