HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.10.21. 09:01 Krap

Másnaposok, Csillagpor

Hogy ritkán szólok filmekről, annak az az oka, hogy a Blöff óta nem igazán láttam olyan alkotást, mely bármilyen szinten kiemelkedne a nagy nulla masszából. Hétvégén viszont két ilyenbe is beleszaladtam. A Másnaposok egy egyszerű, de nagyon vicces vígjáték négy tagról, akik teljesen szétcsapják magukat egyikőjük legénybúcsúján Vegasban. A film arról szól, ahogy vicces helyzetekbe keveredve próbálják kinyomozni az előző éjszaka (nem kevésbé vicces) történéseit.

A másik a Csillagpor, mely jókor kapott el. Egy mese - mi másról? - a szerelemről. Régen voltam szerelmes, de akkor (is) ilyennek láttam. Az nagyon jó ötlet volt és nagyon jól meg volt csinálva a filmben, hogy amikor boldog volt a csillag/lány, akkor ragyogott. És persze Michelle Pfeiffer is remek a szépülő/csúnyuló boszorkány szerepében.

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr211462862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anima_trix 2009.10.21. 11:31:50

Nekem is nagyon tetszett a csillagpor. Kis romantikus mesefilm, aminek nem sok köze van a valósághoz, mégis rengeteg. A langyi kifejezést azóta is használom a filmből.

fruitella 2009.10.21. 11:58:23

A Másnaposok nagyon nagy alkotás, picit ugyan hajaz a 3 férfiés egy bébi-re, de sikerült mégse lekoppintani. A végén meglepődtem, és mostanában félve megyek be a fürdőbe. :DD
(Ritka az olyan film, ami egyszerre megy a moziban és az HBO is adja.)

Krap 2009.10.22. 14:51:25

>mesefilm, aminek nem sok köze van a valósághoz, mégis rengeteg

Ez NAGYON jó! Valóban ettől jó az a film. Én nem tudtam ilyen jól szavakba önteni.
süti beállítások módosítása