HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.11.09. 15:10 Krap

12 majom

Sokadszor láttam. Egyike azon kevés filmnek, melyek megvannak nekem (videón).
Kevés filmet szeretek, de azokat többször is megnézem. Ezt Terry Gilliam
- a Monty Python csoport egyetlen nem brit tagja, az animációkért felelős
fazon - rendezte. Jó kis kicsit futurisztikus, kicsit elvont, és a maga elvont
módján vicces alkotás. Abszurd (persze), de egyben ötletes és művészi.
Jó (és fura) Bruce Willist és Brad Pitt-et SZÍNÉSZként és nem SZTÁRként látni.
Pitt a fizimiskájához képest meglepően sok filmben alakít nagyot egyébként.
Nagy lehet a film alapjául szolgáló regény is, ha ekkora forgatókönyvet
írtak belőle.

- Mennem kell. Információt kell gyűjtenem.
- James, tudja, miért van itt?
- Jó megfigyelő vagyok. Lelkileg erős.

Ideje újra megnéznem a Brazilt is.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr171512843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2009.11.09. 17:57:48

Brad Pitt-et e filmbéli alakítása nyomán kedveltem meg.
Azért ez akkor is sci-fi. Nekem a humor után a 2. lételemem.

mily 2009.11.12. 18:36:46

szerintem is zseniális film, már sokszor megihletett, és rengeteg kép van benne, amit újra és újra felidézek, de valamiért az elmúlt két alkalommal, amikor adták a tévében mindig elaludtam rajta, pedig nem szokásom a tv előtt aludni.. nem értem, mindig izgatottan kezdem el nézni, aztán ez lesz. miért?
süti beállítások módosítása