HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.11.26. 08:11 Krap

My Grave/favourite song

Többször említettem itt a My Grave-et a Fear Factory-tõl, mint az egyik kedvenc
zenémet. Egy kis példányszámú kiadványon jelent meg, melybõl én is csak
véletlenül kaptam egyet. Most viszont bárki meghallgathatja, akit érdekel.
A FearFactory.com-on ugyanis ott figyel a nyitó oldal alján a meghallgatható
dalok között 4-es sorszámmal. Nem túl komplikált (kivéve a dobot), de a mai
napig nem jöttem rá igazán, mi miatt szeretem ennyire. A nyitó énekdallam,
ami a refrénben is bejön, össze-vissza 2-3-4 hang, de nagyot üt, a dobra pedig
nem találok szavakat. A közepén van egy elcsendesedõ rész, aki addig eljutott,
az hallgassa tovább, mert ott nem hogy nincs vége, de azt követõen jön a java,
pl. az addig is komplex dobtéma kifejtése!! Gyilok!!!!!!!
Klasszikus gitár edzõknek és ütõs szólamvezetõknek kifejezetten ajánlom!
Haladók a Invisible Wounds (Dark Bodies) címû 9-es dalt is tesztelhetik, mert
az teljesen más felépítésû és keménységû. A dob is másképp brilliáns benne!!
Aztán ha azt éneklitek napokig, hogy 'My Grave', vagy 'Dark bodies floating
in darkness', esetleg 'And I saw my own face like a spark frozen in heaven',
akkor gondoljatok arra, hogy én szóltam! :)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr21552631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2009.11.26. 12:05:42

Nagyon gyorsan és sokáig tudnék futni, ha kergetne ez a zene!
;)

Krap 2009.11.26. 19:46:09

Hogy hogyan és mennyire kitartóan tudsz futni, azt sejtem. nem is poénkodnék vele(d) :), viszont egy picivel zeneibb véleményt vártam Tőled!!! Hiszen Te főleg aggyal hallgatsz zenét. Legalább az egyik "dalról" jól esne, ha a futós mondatodnál mélyebben is megemlékeznél.
Nem ezért nevellek. : ))

tizenkéthúr 2009.11.27. 10:12:12

Egy ideje már edzésben vagyok futásilag! ;)

Az a baj, hogy szerintem nem érdemes egy zenén belül külön dobolást, gitározást, meg éneket stb. hallgatni.
Ezek csak együtt működnek, és ha valamelyik hibádzik, akkor baj van.
(Elég, ha csak egy kis darab kaki kerül az ebédlőasztalra, már nem olyan az étvágy... ;)
Itt pedig (My Grave) az artikulálatlan ordítás/üvöltés van túlsúlyban, sajnos...

A másik hallgathatóbb tétel, de egyszer az is elég volt.
Véleményed tiszteletben tartva,
üdv!

Herb · http://herb.vorbis.hu 2009.11.27. 12:22:46

Idézem a klasszikusokat: „ ... Hiányzik belőle: minden. ” ;)
süti beállítások módosítása