HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.01.29. 08:11 Krap

még mindig síelés

- Biga: nem szoktam hazudni. Hogy mit hiszel (el), az a Te dolgod. :)
A mai képek a kedvenc kék pályámat ábrázolják fentről és lentről, illetve a
kilátást a tetejéről. Egy gleccseren, 3421m és 3200m között helyezték el.
- A 20 évesről nincs sztori. A hálóban feküdt, és a hős :) egyből odament, és
segített Neki kiszedni a bakancsa és a léc közé szorult hálót. Nem oldott a
lece (gondolom, siman nekiment a hálónak, nem pedig esett), így pedig nem volt
egyszerű kikeverednie abból a testhelyzetből. Ha jól rémlik, szőke volt, francia
és csinos. Kapott tőlem 'bon voyage'-tól 'Au revoir Mademossielle'-ig mindent,
de ennyi...
- Vissza a síeléshez! Egy eléggé egyszerű mozgássorról, sportról beszélhetünk.
Az elején a hóekézést kell megérezni (max. 2 nap), majd azt GYORSAN elfelejteni és
átállni a párhuzamos lécekkel lesiklásra, abból súlypont áthelyezéses fordulásra,
esetleg farolásos megállásra. Kb. ENNYI az eleje. Kosárlabdázni (AZ milyen
tenyésztett sport!) kb. nyolcszor nehezebb.
- Az egyik helyi krimóban (Polar Bear - na, má, majd Kolibri! :) lehet csapolt
Guinnesst kapni. A csaposok közül mindegyik beszél angolul, némelyik úgy, hogy
lefogadnám, hogy éltek a Szigeten.
- Az Alpok csúcsai fölött/között/mellett tölteni egy hetet, csodás volt! Szeretem
a hegyeket. Inkább ilyen helyen egy nap, mint egy hónap Cegléden! :))
- A 2600m-en lévő hüttében (házikó), illetve elõtte a szabadban minden délután DJ
nyomta a bulit. Primitív, de jó ritmusú, hangulatot csinálni képes zene jellemezte.
- Láttam a saját porfelhőmet, mikor hátulról sütött a nap.
- A Tour De France-nak is van Les 2 Alpes környékén szakasza. Idén a szokottnál is nagyobb figyelemmel követem majd a közvetítést, ha tehetem. Szinte biztos, hogy alig doppingolnak. Á!! Ekkora emelkedőkön, ilyen oxigéntartalom mellett szinte várja az ember, hogy extrém módon terheljék a szervezetét.
- Oxigénszint: csak a csúcs közelében, és csak akkor éreztem, hogy hol vagyok,
amikor terheltem magam - síléc cipelés hegynek felfelé, ilyesmi.

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr891711131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2010.01.29. 10:18:27

Én kérek elnézést a ceglédiek nevében!
:)
Máskülönben hosszú ideje munkanélküli létedre elég jól megy a sorod...
Kezdesz gyanús lenni!

Üdv!
süti beállítások módosítása