HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.02.25. 08:01 Krap

Hammer Time

A 'Stop. Hammer Time.' idézet MC Hammer legismertebb számában, a U Can't Touch This-ben található. A dal a meglehetősen gyenge 1990-es Please Hammer, Don't Hurt Them albumon leledzik. A STOP táblák átpingálása nagy poén szerintem. Jól jelzi, mennyire népszerű volt a dal (és a klip). Világszerte, de különösen az USA-ban.
Ismertem, persze, de különösebben nem hatott meg. Aztán, mikor elkerültem a főiskolára még mindig sláger volt, és a koleszban, a szintünkön egyszer megdörrent, de olyan hangerővel és hangminőségben (a falakon át is), hogy akkor eldöntöttem, hogy nekem Hi-Fi tornyom lesz, ha egy fél évig kiflin élek, akkor is.
Persze egy néger srácnál szólt. :)
Az évfolyamon minden harmadik figura össze tudott volna pakolni egy erősítőt
(nem KözGáz! :), minden tizedik csinált is, de az én érdeklődési körömmel (220V alatt
félek mindentől :) és kézügyességemmel esélyem sem volt.
Szóval, ha az a figura nem hozza ki belőlem, az "azt az eget! ilyen gagyi zene hogy'
tud ilyen KIRÁLYUL szólni?" mondatot és elképedést, akkor valószínűleg csak a Depeche
Mode-ra kattanásomkor pakoltam volna össze az első Hi-Fi tornyomat.
Hi-Fi-t építeni egyébként nem gyenge élmény. Csak ajánlani tudom mindenkinek!
"Van, aki CD-t hallgat, és van, aki ZENÉt."
A U Can't Touch This-t azóta megszerettem. Van benne vagy négy jó ötlet, élen az alap
groove-val (vagy hogy' hívják).
És persze szól, mint az állat!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr681785634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2010.02.25. 09:57:19

De mi értelme annak, hogy: kalapács idő?

Krap 2010.02.25. 15:35:56

Jujj, ez fájt! Büntetésül, hogy használd az elméd :), megérdemelnéd, hogy megtanuld az említett dal alapdallamát. :)
Annyit segítek, hogy a D C H A, H G, H A hangsorról van szó. A mély húrokat használd, alap fekvésben! :)

tizenkéthúr 2010.02.25. 20:29:46

Azt hiszem, menni fog! ;)

De milyen tanár vagy te, hogy nem magyarázod el a dolgokat?!

tizenkéthúr 2010.02.25. 20:33:29

Na tessék!
Mentségemre legyen mondva, hogy mindig előbb olvasom ezt a remek blogot, mint az emailjeimet!
;)
süti beállítások módosítása