HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.04.06. 08:01 Krap

Megmozdultam

Nagyon olyan What will be,
Nem érdekel sem az akármi,
Se a lélek, se a normatív
Életem, ami jó ha bír
Egy házzal, ahol én lakom,
Egy ablakkal, és ha kinyitom.
A szájamat biztos megiszom,
Hogy jó legyen egy kis darabon,
Az én egemen, ahova feldobom.
Mindig a kedvenc csillagom ma
Pont a napom és ha akarom,
Már reggel lekapcsolhatom.

És ha kedvem van, majd azt mondom, hogy megtalálom.
És ha kedvem van, majd azt mondom, hogy minden áron.
És ha kedvem van, majd elmegyek oda, ahol ti is vagytok.
A világ összes ablakába bekopogok: Heló, sziasztok.
Én, ha már megmozdultam és, ha már megindultam én
ha már összehoztak, hogy lépjek egyet, egy még nagyobbat.
Én, ha már megmozdultam, és ha már megindultam, nekem lóg a hajnal,
Legalább egy újabb nappal.

Van egy most, van egy majd, van egy akarom, és van egy hajt,
Van egy én, van egy mi, és van körülötte akármi.
Én elhiszem, mert már tudom,
Hogy az életet csak szabadon,
Élni jó, élni még, legyen ez sokáig elég.


És ha kedvem van, majd azt mondom, hogy megtalálom,
És ha kedvem van, majd azt mondom, hogy minden áron.
És ha kedvem van, majd elmegyek oda, ahol ti is vagytok.
A világ összes ablakába bekopogok: Helósziasztok.
Én, ha már megmozdultam és, ha már megindultam és
ha már összehoztak, hogy lépjek egyet, egy még nagyobbat.
Én, ha már megmozdultam és ha már megindultam, nekem
lóg a hajnal, Legalább egy újabb nappal.

/Kaukázus: Megmozdultam/

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr951896281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása