HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.05.10. 08:01 Krap

Miskolci Egyetemi Napok

Este nem esett, de előtte napokig igen, így dagonya. Engem nem zavart, mert az a
koncert, ami miatt mentem, teremben volt.
Depresszió: jó zene, jó zenekar, tetszett.
Zord: kemény zene, kifelé rossz hangzás (a kontoll ládákból, oldalról hallgatva viszont
nagyon rendben volt), az In Flames feldolgozásuk az éjszaka egyik legjobb dala volt!!!
Tankcsapda: kb. 22 éve nem láttam őket élőben. Ez nem véletlen. Nem rosszak, de
különösebben nem hatottak meg. Lelkiismeret furdalás nélkül hagytam ott a koncertjüket,
hogy jó helyem legyen a zsúfolt kis teremben a Péterfy Bori & Love Band alatt.
Lett. Hangulat is. Szeretem a zenéjüket, úgyhogy veszett jól éreztem magam kb. három
méternyire a színpadtól. Kemény (!!), tempós, jó koncert volt. Mostanra lett
hibátlan a műsor - kikoptak a lassabb dalok.
Kiscsillag: Lecsó a billentyűk mágusa + Kossuth-díjas művész melltartóban? Persze,
hogy rendben volt az egész.
A Colorstar-t kihagytam, nem is tudom, miért.
A Másfél viszont kárpótolt. Új gitáros, kevesebb szaxi, kevesebb effekt és visszhang,
több direktebb dallam, több billentyű, kristálytiszta, bölény hangzás, és a dalok
kb. felében ÉNEKESNŐ. Legalább annyira jók, mint régen, pedig régen is szerettem, amit
csinálnak. A cselló nekem a mai napig hiányzik, de kellemes meglepetés volt, hogy
ismét ennyire jók!!!
Hajnal.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr491986652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DiliRádió 2010.05.10. 13:30:43

Csak a képek előnytelenek, vagy Borbála művésznő tényleg felszedett +10 évet az elmúlt pár hónapban?

A melltartós úrról nincs kép?

Krap 2010.05.10. 23:46:18

Hölgyek koráról nem beszélek, a képeim pedig olyanok, amilyenek - ettől az enyémek. :)
Kossuth-díjas melltartós képem (sjanos? :) nincs.
süti beállítások módosítása