HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.08.26. 08:02 Krap

31/39/50

Ha már szóba jött Massachusetts, megpróbáltam összeírni az USA 50 államát.
39 sikerült. Közülük 31 volt valódi állam.
Az államok fővárosai közül hármat tudtam. Térképen elhelyezni kb. nyolcat tudtam volna.
"Kultúrálcsági müvvelcség".
Azért csináltam, mert sokszor hallom, hogy az amerikaiak mennyire műveletlenek,
és hogy semmit nem tudnak az Amerikán kívüli világról, azt sem tudják, hol van Magyarország.
Gyakorlatilag mindegyik állam területe sokszorosa hazánkénak, és nem hiszem, hogy a magyar átlagnál gyengébb lenne a fent leírt eredményem - szóval, óvatosan a nagy szavakkal!
/A térképet nem használntam az összeírásnál./

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr372244930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2010.08.26. 12:44:24

Magyarország megyéit és azok székhelyeit vajon el tudnád-e sorolni...?

tizenkéthúr 2010.08.26. 22:57:56

A billentyűzetemből vetted ki a betűt, oh pardon, a számból a szót...
;)

Krap 2010.08.27. 20:53:07

A megyéit el tudtam sorolni, a megyeszékhelyek közül is tudtam 14-et, közülük 12-ről azt is, hogy melyik megye székhelye.:) És Ti?
Hogy' jön ez ide? Én soha nem szerettem a humán tárgyakat, az pedig, hogy Komárom-Esztergom megyének Tatabánya a székhelye, hidegen hagy.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2010.08.29. 19:20:05

Jajj de nagyon humán tárgy a földrajz...
19 megye, 19 székhely, ezt egy Magyarországon 8 általánost végzett embernek ilik tudni. ;)
süti beállítások módosítása