HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.12.13. 08:07 Krap

Most már engem is érdekel :))

Valaki írja meg, legyen szíves, hogy ebben a zeneműben a 2:40-nél induló téma itt
fordul-e elő egyedül és először a zeneirodalomban! Köszi.

https://www.youtube.com/watch?v=6BZgte0ObLw


Wagnerre még a YouTube-on is gyanakodnak.
Azt elfelejtettem említeni a múltheti koncert kapcsán, hogy a hárfa a szokottnál
több szerepet kapott. Szeretem. Jó hangszer.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr802509194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2010.12.13. 15:59:17

Sikerült kiugrasztanom a szöget a zsákból! ;)
Arra voltam kíváncsi, hogy csak úgy érzésből (meggondolatlanul) írtad-e azokat a Liszthez (és komolyzenéhez) méltatlan szavakat, vagy nem. De.

Ha így kezdted volna pl. hogy:
Érzésem szerint ez és ez a dallam nem csak ebben a műben hallható, de nem jöttem rá honnan ismerős...

egy szavam sem lett volna!

De az nem te lennél, igaz? :)

Én nem mernék így fogalmazni, viszont blogom sincs.
Üdv!

Krap 2010.12.13. 20:43:12

Arra célzol, hogy lövésed sincs, hogy kitől lopta a témát.?! :)
Pedig bíztam Benned. :)
Ha már belebújt a nyúl a vonómba.

tizenkéthúr 2010.12.13. 21:17:07

Nincs bizony!
De emlékeim szerint zenetörténet órán sem hívták fel a figyelmünket, hogy ez a híres mű lopott témákból áll. :)
(Valószínű, hogy akkor nem állta volna ki 160 év vasfogát.)
Érdemes lenne gyakorló muzsikusoktól érdeklődni (lásd. kedvenc szimpatikusaid tagjai)!

Üdv!
süti beállítások módosítása