HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.02.13. 08:09 Krap

5100Ft -> 6390Ft

Inflációmentes és a népnyúzást hírből sem ismerő hazánkban a 2011-es 5100Ft/hó
összeg helyett idén már 6390Ft-ot kell havonta fizetnie annak, aki egésszégügyi
ellátás
ban óhajt részesülni, és annak is, aki nem.
Az emelkedés potom 25,29%-os, egyik napról a másikra.
Hogy egy hajléktalan vagy egy munkanélküli (család) hogyan, miből tudna évi
76680Ft
-ot előkaparni, az gondolom egyáltalán nem érdekli a döntéshozókat.
Írtam Chuck Schuldiner halálára emlékezésemkor, hogy nálunk is ez a világ
fog beköszönteni ("fizess, és élhetsz; ha nem fizetsz, dögölj meg"). Úgy
látszik, ez hamarabb megtörténik, mint a többség gondolta.
A "Hivatal" a levélben - melyet ezek után természetesen nem kaptam meg - következe-
tesen "Adófizető"nek szólít, ami nyilvánvaló, hogy tévedés, ugyanis, mióta
jelenlegi nevén létezik az intézmény, az Áfa-n kívül nem fizettem adót.
Egyszerűen nem visz rá a lélek.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr494090076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2012.02.13. 11:42:47

Jó neked, hogy te lélekkel (nem) adózhatsz, én bérszámfejtővel csinálom!
;)

B.Biga 2012.02.15. 21:26:17

Gondolom a tavalyi baleseted minden költségét te álltad és nem a TB. Biztosan jobban megérte mint az a 61200 Ft amit be kellett volna fizetned.
Vagy ingyen gyógyítottak?

Krap 2012.02.16. 16:39:52

Nem jártam volna rosszabbul, ha saját zsebből fizetem a két műtétet, a röntgent, és mindent, ami kapcsolódott hozzá.
Az évek alatt sokkal többet tettem a feneketlen zsákba, mint amennyibe ezek kerültek volna!

tizenkéthúr 2012.02.16. 18:32:42

Viszont, ha a következő baleseted során vérátömlesztésre és/vagy egy-két fontosabb szerved transzplantációjára szorulsz, már megéri!
(Na jó, ez csak fekete humor volt, ne legyen rá szükséged!!!)

Én soha nem voltam olyan helyzetben, hogy ne fizessek adót és járulékokat, (mint közalkalmazottaktól szokás) mindig levonták "tisztességesen" és a maradékot kaptam meg.
Ez van, ezt kell szeretni...

Üdv!
süti beállítások módosítása