HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.04.11. 08:01 Krap

A próba

     Na, ilyen jellegű és ennyire jó húsvéti ajándékra/élményre nem számítottam!
Tehó mondta, hogy nézzek be a próbájukra (Ritmiklift), hát megtettem.
Húúúúúúú!!!!!
     Kicsi helyiség (kb. 3x4 méteres), egymás felé fordított erőlködők/hangfalak,
egymásra (középre) néző zenészek. Még éppen nem zavaró hangerő, totális hangulat.
Koncerten is látni rajtuk, hogy nem keresgélik a hangokat, de annál is jobb
zenészek, mint gondoltam (Tehó! Ez Rád természetesen nem vonatkozik. :).
Az is hallható koncertjeiken, hogy a hangszereik mellett a pedálok (mögötti
technika) is generálja, módosítja a hangokat rendesen (T.! Ez aztán végképp nem vonatkozik Rád!), és valóban, majdnem annyit dolgoznak, zenélnek lábbal is, mint egy orgonista. :)
Megtudtam, hogy "18 fok alatt a paprika semmit nem csinál", volt
- Te hogy' kerültél ebbe a zenekarba?! :)
- Nem tudom. :))
párbeszéd, és sok más is.
     T. azóta nem válaszol a mailjeimre, tehát lehet, hogy kirakták miattam a
zenekarból :), de ha így is van, MEGÉRTE! :))
Most, hogy utólag belegondolok, az indokoltan rövid létet megélt saját bandánkén kívül
olyan "szerény" "zenekarok" próbáján voltam csupán, mint a Therion, Tarja Turunen, illetve a kedvenc szimfonikusaim (az előbbi kettővel együtt és tőlük teljesen függetlenül is).

KÖSZI!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr1004379871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása