HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.04.30. 08:05 Krap

Előszó

     A tavalyi éves rendes utazásom a balesetem miatt elmaradt. Idén igyekszem bepótolni.
Szó szerint is, ugyanis ez lesz az egyik legnagyobb dobásom eddig.
Lehetőségem adódott eljutni az álom-úticéljaim közül a listavezetőbe, egy olyan országba, mely a "na EZ az, ahová csak vágyódhatok, de annyi pénzem az életben nem lesz, hogy megengedhessem magamnak" kategória volt számomra.
Aztán egy jó hírrel a költségek a felükre estek, és az időben megvett repjegy is
olcsóbb volt, mint gondoltam, így belesúrolt a "megengedhető" kategóriába.
Nem sokat gondolkodtam egy gyors kalkuláció után.
Csak az indulás előtt kb. két héttel vettem észre, hogy napra pontosan egy évvel
a balesetem után ülök a gépre.
     Ha minden rendben megy/ment, mire ezeket a sorokat olvassátok, egy olyan "alig"
látványos városban leszek/vagyok, amely 794-től (!!!) 1869-ig volt a világ számomra
egyik legérdekesebb, legkülönlegesebb nemzetének, országának a fővárosa, jelenlegi lakossága szerény másfél millió.
Látnotok kellet volna a fogadtatásomat az utazási irodában, mikor megmondtam, hova
szeretnék repjegyet venni! :) (A szomszédos, 2,6 milliós városkába, de az sem
az ország fővárosa - nem is volt.)
A "foglaljon helyet!"-ben egyszerre volt benne a "na, ez nem lesz egyszerű", illetve
a "miért nem jön be ide minden nap öt ilyen!?". :)
     Jó eséllyel tudok majd innen/onnan is rendszeresen jelentkezni.
Tuti, hogy lesz mutatni- és mondanivalóm.
Legyetek jók!
(Meghajlás.)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr44461430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2012.04.30. 09:06:57

Kellemes szakézgatást, a harakirit pedig csak nagyon óvatosan próbáld ki!
Üdv!
süti beállítások módosítása