HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.11.17. 08:04 Krap

Reakció 2.

"Sajnos csak egy koncerten láttam a legsikeresebb felállásban őket! :("

Nekem nagy szerencsém volt, hogy tini koromban gyakorlatilag fanatikus zene rajongó voltam. Ebből a mai napig sok megmaradt.
Én relatíve sok (4-5-6?) "eredeti" Pokolgép koncerten voltam, még a (Biga) lakásod közelében lévő stadionban is (!!) egy fesztiválon.
Ennél is nagyobb szó szerintem, hogy éppen akkoriban kezdett ismét zenélni a Beatrice (Feró, MIKLÓSKA LAJOS bácsi, Lugosi Laci, később Zselencz Zsöci) és őket is nagyon sokszor láttam. A karácsonyi szabadtéri (!!!) PeCsa koncertek életre szóló élmények voltak.
Az akkoriban indult Aurora is nagy kedvencem volt. Nem két koncertjüket pogoztam végig, :) de láttam a Tankcsapdát is az első lemez ((kazetta) idejében, amikor Lukács még gitározott.
Legnagyobb magyar kedvencem a Pál Utcai Fiúk is tini koromban (is) volt a csúcson. Őket láttam a legtöbbször élőben. (Minimum 20-szor.)
A külföldiek közül a tini korom a Megadeth-ről és az Iron Maidenről szólt. Prága, Pozsony, Stuttgart, majd Budapest sokszor.
Az eredeti Guns N' Roses sem kis esemény volt (November Rain esőben).
Idővel bejött a Depeche Mode és a The Cure a képbe. Óriási élmény volt őket elcsípni élőben (a Cure-t csak kétszer, a Mode-ot kb. 4-5-ször).
A The Smashing Pumpkins megtekintése sem volt egyszerű - évekkel a búcsúturné után!-, de Bécsben összejött.
Nehéz szavakat találni az ember első Dream Theater koncertjére (őket is kb. 4-szer láttam), de a Suzanne Vega koncertek (kettő) is hatottak.
Toy Dolls klubban (!!!) és Szigeten és New Model Army kb. 4-5-ször.
A Kreator, Fear Factory, Paradise Lost, Chumbawamba (utóbbi kettő többször) koncertek pedig csak hab voltak a tortán.
Ezek voltak a legnagyobb élmények. Elmondhatom tehát, hogy szinte valamennyi nagy kedvencemet láttam koncerten.
Talán csak az In Flames, a The Prodigy és az Anthrax maradt ki azok közül, akiket szívesen megnéztem volna.
Aztán "újságíróként" láttam olyan bandákat is (Metallica, Ozzy stb.), akik érdekeltek, de pénzt nem adtam volna a koncertjükért.
Összességében tehát sok-sok maradandó élmény ért zenei téren - áldoztam is rájuk rendesen, de minden forint (márka, korona, Euro) megérte.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr864909947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása