HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2014.06.10. 10:00 Krap

127

Eddig csak a városban totymorogtam, de végre elkészült a legutóbbi esésben rendesen megsérült hátsó kerék a bicajomon.
Úgy érzem magam, mint Han és Chewie közvetlenül azután, hogy sikerült megjavítaniuk a (hiper)hajtóművet, és képesek lettek fénysebességgel közlekedni.
Egy hegyi próbaút után tegnap meglátogattam a volt padtársamat, aki potom 60 km-re lakik tőlem.
Nem mondom, hogy jól esett a 127 km-es út utolsó 15 km-e. Altatni sem kellett este, és a lábaim sem vágynak ma semmilyen cselekvésre.
Puha vagyok - edzenem kell.
127 km, 5 óra 36 perc menetidő, 22,7 km/h átlagsebesség. Ha jól mér az óra, akkor elégettem 2470 kalóriát (vagy mit), ami 29 dekagramm zsírnak (?) felel meg.
Az átlag nem mérvadó, mert beleszaladtam egy kb. 5 km-es földútba is, ahol nem tudtam haladni.

MilleniumFalcon.jpg

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr116291386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása