HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2014.07.22. 08:04 Krap

Vöröstorony-hágó (Priecne sedlo)

A Téry-ház (2015 m) fölött, 2352 méteren található az utolsó szakaszon a láncok segítségét nagyban igénybe véve mászható nyereg. Mint közben kiderült, már jártam itt, ez esetben kifejezetten szerencsés volt, hogy gyenge a memóriám, ugyanis nagyon meredek és meglehetősen megterhelő a láncos szakasz, de nem emlékeztem rá, hogy először rendesen kijött a tériszony rajtam, mikor átkeltem rajta. Most egyedül mentem, így okosan, erőt beosztva, lefelé ritkán nézve (pedig a 4. képen lévő látvány tárult elém mászás közben), szépen, kényelmesen keltem át rajta. Testileg, lelkileg hatott a kör - az 1010 méteren lévő Ótátrafüredről indultam, és oda is érkeztem egy nagy kört megtéve. Megjelöltem a hágón mászó embereket, hogy érezhető legyen a meredekség, hosszúság.

 

VorosTorony9640.jpgVorosTorony9645.jpg

VorosTorony9648.jpg

VorosTorony9643.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Tátra Vöröstorony-hágó


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr276527763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása