HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2014.12.01. 08:06 Krap

Mindig

Egyszerű a képlet
Átb@szod a népet
Képviselőnek hívnak, de én
Nem viselem el a képed
Egyszerű a helyzet
A politika teljhatalmat szerzett és
Magasról sz@rik rá, hogy közben
A vészcsengő már jelzett

  Semmi nem lesz többé
  Olyan, mint rég
  A múltam elmúlt és mielőtt
  A jövőmet elvennéd én
    Nem hagyom magam
    Felállok újra meg újra, ha kell
    Minden ember mindenért
    A tetteivel felel

Egyszerű az ábra
Egyet fejre, egyet lábra
A bot meg a lövedék gumi, de
Nálam ólom lesz nemsokára
Egyszerű a téma
Neked én leszek a rém az
Elm utcából,
Aki rád számol és
Nincsen több probléma

   Semmi nem lesz többé
  Olyan, mint rég
  A múltam elmúlt és mielőtt
  A jövőmet elvennéd én
     Nem hagyom magam
     Felállok újra meg újra, ha kell
     Bárki bármit mondjon
     Engem már nem érdekel
     Csak az, hogy én
     Nem hagyom magam
     Felállok újra meg újra, ha kell
     Minden ember mindenért
     A tetteivel felel

Mér' kéne tisztelnem
A mélyen tisztelt házat
Ők se tisztelnek engem
Bennük semmilyen alázat nincsen
Mér' kéne tisztelnem
A mélyen tisztelt házat
Öltönyös bűnözők
Éljen a XXI. század
A XXI. kib@szott század

Semmi nem lesz többé
Olyan, mint rég
A múltam elmúlt és mielőtt
A jövőmet elvennéd én
Nem hagyom magam
Felállok újra meg újra, ha kell
Bárki bármit mondjon
Engem már nem érdekel
Csak az, hogy én
Nem hagyom magam
Felállok újra meg újra, ha kell
Minden ember mindenért
A tetteivel felel
Mindig 

/Tankcsapda: Olyan, mint rég/

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr86946373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása