HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2015.03.24. 08:04 Krap

Money for nothing???

Egyszerre értem a kicsinyke pénzváltó helyiség ajtajához egy hölggyel, hát beengedtem. Bepakolt néhány bankjegyet a pénztárhoz, de mielőtt bármi történt volna, megszólítottam, hogy megvenném, amit eladna. Kérdezte, mennyiért, bemondtam a valuta közép árfolyamot. A pénzváltó hölgy és az ügyfél hölgy egyszerre csapott le a pénzre, a váltó meg is szólalt:
- Ez érdekes lesz, ez nem így megy.
Én: -Miért ne így menne? Én megvenném, többet ajánlok, mint Ön, és kezelési díjat is spórolunk.
- Ezt így nem lehet.
- Ha jól hallottam, magához senki nem szólt - kérdezzük meg a hölgyet, melyikünknek adja el a pénzét.

Így sikerült a pénzváltó ajtaja előtt, de már kint (nem akartam balhét, de szerintem bent is simán maradhattunk volna), az utcán leszámolnom fél havi fizetésem egy vadidegen nő kezébe, aki cserébe adott egy adag Eurot.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr427292807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása