HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2015.10.13. 08:07 Krap

Még mindig Felföld

Úgy éreztem magam a könyv olvasása után (még most is), mint amikor a 12 dühös embert néztük egy tréningen. Mindenkinek ki kellett választania egy esküdtet, és elemezni a viselkedését. Én - véletlenül(?) - a leghangosabbat, legmagabiztosabbat néztem ki magamnak. Sokat tanultam a karakterből. Sokban hasonlított rám. Bizonygatta az egyértelmű dolgokat, és nem értette, hogyan láthat bárki bármi mást, mint amit ő, a kézenfekvőt, hogyan lehet, hogy valaki nem érti a nyilvánvalót.
Aztán sorban dőltek meg a biztosnak hitt dolgai, melyek más részleteket figyelve nem is voltak biztosak.
Az is tanulságos, ahogyan ezekre reagált.
Jó film. Ajánlom. Itt is írtam róla régen.
Én is azt hittem, hogy tudom, mit olvasok a Felföld alatt, csak éppen a sok kis részletet úgy vettem, hogy felesleges hatásvadász dolgok, a "bekaki" faktor miatt vannak ott, nem pedig azért, hogy jelezzenek valamit. Utólag gondolkodtam, nem közben.

12angrymen.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr807954612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása