HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2018.06.25. 08:03 Krap

Az élet rendje?

Köszönöm, hogy kerestek, érdekel Titeket, mi lett a bloggal/velem.
Tulajdonképpen semmi különös. Mint olvashattátok, dolgozom ezerrel. A próbaidő végén nem kellett sok hozzá, hogy ez megváltozzon, ugyanis mondtam, hogy "én ezt ennyiért a továbbiakban nem", és el is engedtek volna szépen, csendben, ahogyan mindenki mást a cégtől előttem és majd utánam is. Csak éppen két kollégám néhány nappal ezt követően felmondott. Az pedig, hogy hatból hárman egyszerre elmegyünk, sok lett volna hirtelen. Így leültek velem tárgyalni - erre sem került volna sor! -, hogy akkor mennyiért is... Megadták.
Azóta sem érzem magam jobban (csak fizetéskor :), és a helyem sem biztos, de a sorsra bíztam a dolgot...
Mivel a magánéletemben is változás állt be, komolyodom, felelősségteljesebb vagyok, hosszú távon gondolkodom... A mérleg másik oldalán viszont az áll, hogy 3 vagy 4 nap szabadságot bírtam eddig idén kivenni, a stressz olykor kihat a hangulatomra, fizikai állapotomra. (Egy kolléganőm konkrétan elájult az egyik munkanapja közepén.)
A blog is azért állt eddig, mert a munkahely kiölte a gondolatokat belőlem, alig hallgatok zenét, illetve ami szabadidőm van, azt "családi" körben és maszekolással töltöm.
Aztán tegnap egy Dream Theater CD-t (komolyan!) akartam megdörrenteni mosogatáshoz, de a The Cure hamarabb akadt a kezembe, és sokadszor átÉREZtem, hogy mi a fontos az életben, és mi nem.
Mert lehet, hogy az az élet rendje, hogy hajtunk, mit egy állat, de az értelme biztosan nem ez.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr5414069439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása