HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2018.06.26. 08:03 Krap

Foci VB.

Nem nézem különösebben. (Elkövettem azt a hibát, hogy fogadalmamat megszegve a nemetho.-Svédország második félidejét megnéztem - rettenet mód felbőszített. Főleg az, hogy a svédek asszisztáltak egy... Hagyjuk!)
A kedvenceim ugyanazok ezer éve: a brit/ír csapatok (most csak Anglia), Svédország, Japán, illetve nagyon szeretem nézni Mexikót, amikor pörögnek. Mexikó és a svédek éppen Adolfék csoportjában vannak, így belőlük eddig nem sokat láttam.
Sok pozitívat nem tudok írni a rendezvényről, úgyhogy kötök a zenére. Az is tetszik, mikor eltérő kultúrák játszanak (Japán-Szenegál! :), de a különböző nemzetek himnuszai is megérnének egy-egy tanulmányt.
Az is érdekes (??) hogy nekem az említett három országé tetszik leginkább.
A Japánéban annyi minden van: tradíció, régmúlt, fennköltség, tisztaság, bánat (?), szépség, komolyság...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr4314069471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása