HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2020.05.25. 08:09 Krap

Futás, 28 perc 40 másodperc

A szokásos 5,6 km, 14 kör. Szombat kb. 13 óra, körbekerített rekortán, belülről a második pálya (hogy biztosan meglegyen a táv), kb. 18 fok, szűrt napfény, minden ideális. A kondimat leszámítva. Ez volt az idei első futás. Kezdtem egy(-két) 1:50-es bemelegítő köridővel, majd ezt követően.... NEM TÖRTÉNT SEMMI. Sőt! Lassultam. Semmi kedvem/erőm nem volt a tempót növelni, netán sprinteket beiktatni. A 7. kör végén (féltávnál!) már hosszú (de annyira azért nem erős) holtpontom volt, az utolsó két kört pedig már semmi porcikám nem kívánta. Minden idényben az első alkalom a legnehezebb; ahogy idősödöm, egyre nehezebb... Ma, hétfő reggel is izomlázam van.
Ez az idő zérus, szégyen, de nézzük pozitívan: 28 percen át futottam egyhuzamban. Nem sokszor csináltam ilyet ilyen hosszú ideig. :(

//Találtam a régi bejegyzések között egy hasonlót - 2007.04.10., 29 perc 30 másodperc. Brrr.//

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr6515715702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása