HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2021.04.09. 10:32 Krap

"Szeretem"

Négy (4!) kitöltendő, lekérendő, elküldött dokumentum (tulajdoni lap, stb.) után itt tartunk:

"Tisztelt xxxxxxxxxxxx Energiaszolgáltató Zrt.!

A lenti levelükhöz csatolt file-ok közül a jelszóval védetteket nem a saját, hanem a lakás eladójának születési dátumával tudtam megnyitni. Az így megnyitott dokumentumok is a lakás eladójának nevére szólnak nem az enyémre.
Mivel éppen csak vérmintát nem kértek tőlem egy egyszerű "villanyóra átíráshoz", sajnálom, hogy az Önök által kért nagy számú dokumentum segítségével sem sikerült összerakniuk a történetet, mely szerint én vagyok a lakás új (rész)tulajdonosa, xxxxxxx xxxxxxx pedig az előző (rész)tulajdonos. Kérem tehát, hogy a szerződés tervezetet legyenek szívesek az én adataimmal kitölteni és azt ismételten számomra megküldeni,

Köszönettel:"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr4316495308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása