HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.10.16. 07:51 Krap

CD


Idén 2 műsoros CD-t is vettem. Ez teljesen meglepett, mikor utólag belegondoltam.
Gyakorlatilag nem tudnám megmondani, hogy saját részre mikor vettem új CD-t.
Ajándékba, illetve antikváriumból elő-előfordult...
Ahhoz képest, hogy régebben mennyit költöttem ilyesmire....
Azóta jött a net, a sok-sok kölcsönzési lehetőség, több ajándék..
Általában a The Cure-t és a Pál Utcai Fiúkat megveszem megjelenéskor
és 2-3 kedvencemet utólag (külföldön) antikváriumban, mert -mondhat bárki
bármit- a gyári CD az igazi, ha CD-ről beszélünk.
Korzikán nem tudtam ellenállni egy 9,99 Euros Norah Jones lemeznek.
Annyit megér - gondoltam akkor. Egy kellemes kis nyugis album egyébként.
Aztán munich-ben megláttam az év üzletét :), AZ albumot
(The Cure : Kiss Me Kiss Me Kiss Me) 7,99-ért újramasterelve.
Gondolom, ez is kijön duplán, bónusz lemezzel hamarosan, mint minden régi
The Cure album, és ezért ez a szimpla eladhatatlan lesz.
Kedvenc 5 albumom egyike és eddig meg sem volt CD-n !!! Szól, mint az álom.
Fantasztikus zene. A 18 számból (!!) legalább 10 telitalálat.
(The Kiss, Catch, Torture, If Only Tonight We Could Sleep,
How Beautiful You Are..., Hey You!, Just Like Heaven, All I Want,
One More Time (fetrengés!!), Like Cockatoos, The Perfect Girl (szöveg!),
A Thousand Hours, Fight - van ez 13 is !)
Igazából csak 2 dalát nem kedvelem (Why Can't I Be You?, Hot Hot Hot!!!).
20 éve jelent meg! Te jó ég ! Én kb. 15 éve hallottam először.
Ha zenével kellene jellemeznem magam, akkor ezt az albumot és az egyik
brutálisan hörgős, de mégis veszett dallamos Fear Factory CD-t
tenném egymás mellé, hogy "ez vagyok én".
Éppen a Catch-t hallgatom, mely szövegét okt. elsején ide is írtam
egy szülinaposnak és yesterday I caught her new mobile-number. :)
Peace.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr43197718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása