HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2007.12.05. 10:17 Krap

Amorphis : Tuonela

Na, egy újabb nagyon megkedvelt banda - nem sok ilyen van nálam.
Az egész úgy kezdődött, hogy idén egy válogatás CD-n hallottam a megjelenés
előtt az új abumuk címadó számát. Életemben nem hallottam Tőlük semmit,
de az egy remek szám (Silent Waters). Aztán, amikor P. művésznő Finno-ba
ment, kértem, hogy hozzon nekem Amorphis CD-t.
Meg is kaptam a '96-os Elegy albumot (hoppá ! Ez magyarul is értelmes !).
Elsőre érdekes volt, de többszöri hallgatásra egészen megkedveltem.
Beszerváltam a Silent Waters-t is - írtam itt róla, majd most hozzájutottam
eredeti minőségben a '99-es Tuonela albumhoz.
Huh. Lelkendezés veszély !!!
Ihletett, tartalmas, halvány népzenei (FINNEK) és keleti ízeket is tartalmazó,
atmoszférikus, remek album. Egy dalt leszámítva nincs gyenge része.
Aki könnyen teheti, hallgassa meg a Divinity c. dalt ! FANTASZTIKUS !!!
Húzása, lelke, dallama, hangulata van. Nagyon eltalált ! Ma ilyen lehetek.
A szólója teljesen olyan, amilyen stílusban én is szólóznék, ha tudnék.:)
Ha a dob kissé agyasabban, vagy izmosabban zúzna, akkor fetrengenék.
Így csak lefeküdtem. :)
Hangolhatom vissza a gitárt az Exploited után. Mert a ritmusgitár témáját
követő "szintiszólót" megfejtem a végén, az tuti.

Amorphis : Tuonela : A PERFECT album nothing else.

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr68253008

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: phones benchmark 2015 2018.02.02. 23:23:05

Bicikli bolt - A kerékpár defektről - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása