HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.06.26. 07:40 Krap

Paradise Lost, Budapest, Zöld Pardon

Ha eljutok még P. Lost koncertre, azt Greg előtt fogom eltölteni - írtam 9
hónapja. Jelentem, megtörtént tegnap este.
Szabadtér, kis színpad, természetes fények is, 1 óránál alig több játékidő,
mégis az egyik legjobb koncert volt, melyen az elmúlt 4-5 évben voltam.
Nem hakni volt, de azért nem is szakadtak szét. A 7., 6.,5.,8.,3.,4. :)
sorban voltam, úgyhogy meglehetősen elöl. Az egyik gitárt nem hallottam,
egyébként közepes hangzás, megfelelő hangerővel.
Mindössze 1 nézhető képet sikerült készítenem, de nem is próbálkoztam,
ugyanis kb. a 3. számtól teljesen belevetettem magam a pogoba.
Azt hittem, kinőttem az ilyesmiből, de (szerencsére ?) nem.
Tiszta nosztalgiám volt, ahogy csapzottan "roptam" a teljesen rendben lévő
tömeg közepén. Még az sem zavart, hogy egy crowdsurfer (a tömegen, a fejek
felett "szörföző" egyén) úgy orrba rúgott sípcsonttal, hogy 3-4 dal alatt
oldalt álltam vérzést csillapítván. Szerencsére nem érzékeny az orrom,
úgyhogy nem volt gond. Az én hibám egyébként a baleset - figyelnem kellett
volna az után, hogy feltettük a srácot; törvényszerű volt, hogy visszatér.
A biztonsági arc nem tudta eldönteni, hogy támadnia, vagy védenie kell :),
mikor meglátta, hogy véres zsebkendőt tartok az orromhoz, de mikor intettem,
hogy semmi gond, akkor lelassult.
Jó csajok, beinduló, az íratlan szabályokat betartó tömeg, jó zenekar ->
remek koncert volt.
Greg egy nagyon jó gitáros (semmi virga, vagy póz, de STÍLUSA van) és
egy jó arc ember is. Aaron hozta a müncheni koncertnél leírt (nem gyenge)
szintet, de sajna nem hallottam belőle semmit. Hátul állítólag nem volt
ilyen gond.
Pogózni jó. :)
Az ex-Luca-Barát Balázzsal (Balázssal?) is találkoztam. Ha tényleg benézel ide,
írd meg, Neked hogy' tetszett a koncert !

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr42539890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borsalin 2008.07.24. 18:12:41

Most juttom el a blogodra, és akár még meg is sértődhetnék, hogy lebalázsozol, de mert nem vagyok olyan és igazából semmi bajom a Balázsokkal ezért nem teszem, viszont sajnos nem oszthatom a lelkesedésedet.

személy szerint akkora pofáraesés volt a koncert, hogy még most is zúg a fejem, de nem a súlyos riffektől, hátborzongató duplázásoktól és a kedves Holmes úr néhol szívszaggató, máskor dühödt vokálakrobatikájától..ó nem..mert én azt csak a lemezeken tapasztaltam!!!

jó lett volna csúcsformában látni őket, de így, hogy ez volt pályafutásom első PL koncertje, meg kell, hogy mondjam nem örülök.

Még az elfogultságom sem (ami nem kevés, mert szorgos másodvonalas Peredájzloszt-rajongó vagyok) segített átugrani azon a tényen, hogy ezek az arcok már bizony nagyon öregek, sőt még én is öregedtem egy évet az alatt a röpke 3/4 óra alatt, amit játszani méltóztattak...thank you gentleman and gentleman, mert hát azok: kedves jovális angol úriemberek, de hát ez ne menjen a metál rovására! kicsi az a színpad, be lehet mozogni, lehet kicsit (nagyon), jobban énekelni, mert azért lehet tisztességben megöregedni, és az már micsoda dolog, hogy a nickholmest csak a mikrofonállvány tartja talpon! egy rossz lépés, elvágódik, aztán szinkronvérezhet az orrotok (itt szeretném együttérzésemet kifejezni, magam is voltam hasonló szituációban és hát el kell mondjam, hogy nincs az a sajgó orr, melyre egy korsó gyógyhideg serital ne lenne orvosság:))

no, mindegy nagyon belelovaltam magam, és mielőtt még gyanúba keveredek, hogy én itt nagyon csúnyán leoltom őket, mert én nem szeretem az elveszett paradicsomot...szóval rágalom, mert én is egy paradicsomista vagyok és nem rájuk haragszom, hanem inkább miattuk, mert egyik kedvenc zenekarom anblock, de akkor is tessék nem haknizni, hanem intenzíven tolni, mert ha nekem mégegyszer untakoznom kell Paradise Loston (igen, nem adom fel, ha jönnek megyek:)), akkor személyesen gyüjtöm be az a mikrofonállványt aztán majd lehet kitalálni, hogy akkor most mire lehet támaszkodni...nem arra a két üveg vörösborra ami sikeressen lecsusszant a vokalista úr arany torkán, he-he:))...

szóval, kb. ennyi, de örülök, hogy neked bejött és lehet, hogy csak én vagyok nagyon kritikus... hol futunk össze legközelebb?

ui.:

klassz a blogod, be is kerül a kedvencek közé:)

Krap 2008.07.25. 07:53:57

Én és a névmemória !! Bocs' ! (De akkor hogy' hívnak !? Nem merek tippelni. : )
Nem tudom, az jó hír-e, hogy lesz egy mikrofonállványod, de tény, ugyanis élőben mindig ilyenek, náluk ez a "mozgás" - nem arról szólnak.
Köszönöm a látogatást (mindig szívesen látlak) és a hozzászólást!
Hogy hol futunk össze legközelebb? Eddig sem terveztük. Remélem, egy Fear Factory koncert első soraiban.
süti beállítások módosítása