HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.07.01. 08:10 Krap

NIN, (Nine Inch Nails), Y34RZ3R0R3M1X3D

Meg akartam ismerni a NIN zenéjét, így kölcsönkértem.
A borító tetszett; a kacifántos, elsőre túlbonyolítottnak és értelmetlennek
tűnő cím nem. Aztán megfejtettem a címet (zseniális összhangban van a
borítóval, és a zenével) és padlóztam. Az a pillanat, amikor először tudtam
elolvasni a címet és raktam össze a borítóval!!
Zeneileg vegyes. NIN dalok átgondolásai. Hallgatható, a vegyességével is összeáll
egésszé. 3-4 dal nagyon tetszik. Összességében az első Enya albummal (The Celts)
van egy szinten, melyet szintén most kaptam elő és egyszerű, mint egy búgócsiga.
Persze a csiga lehet komplikált is - szemlélet kérdése.
Jó lenne tudnom, milyen zenét játszik a NIN.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr83547205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása