HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.09.30. 07:42 Krap

Véletlenek (?)

A városban véletlenül összefutottam a túránk szervezőjével és bekísértem
az utazási irodába. Bejött 2 külföldi srác, aki valutát akart váltani.
A pénzváltó hölgy közölte velük, hogy nincs forintja. Na, gyorsan mondtam
nekik, hogy ne csüggedjenek, nálam van, mit adnak érte. Eurot. Remek.
Ekkor az említett hölgy közölte, hogy ez így nem az igazi, mert ez "egy
hivatalos iroda, itt nem lehet ilyet csinálni".
Én: "Akkor már értem, miért nem csinálja !". :)
Na, így adtam el forintot utcán törököknek. (Az én (kis) várospmban ?
Török turisták ?) Van ebben valami törvénytelen ??
Kerestem egy jegyzetemet, de a Drag It Down akkordjait hamarabb találtam
meg a New Model Army-tól. A verze: Hm, Fiszmoll, E, Fisz. Remek !!!
BRIT !!!
Hamarosan elcsendesedem egy időre, az alatt (ex-edzőm) tessék szépen
begyakorolni, mert kikérdezem. (Az egész dalt - a többi akkordot szedd
le, kérlek !)
2-2 Cure és Pál Utcai Fiúk dalt kivéve gyakorlatilag nem tudok akkordokat
megjegyezni.
Ürítem a hűtőmet. A sörökkel kezdtem. Úgyhogy mára ennyi.
A My Grave fő dallama: C, F, C, Aisz (az van 'A' fölött fél hanggal ?).
Ezt leírom, mert reggelre gyakran kialszom.
Rányomom a kvintet és ennyi a riff ? Aztán keverek hozzá egy bivaly
hangszínt, majd stúdióban (is) rárakom a tonnányi súlyt és kész ?
Ex-edzőm: ezt elméletben kell majd elmesélned ! Készülj !!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr70688430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása