HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.10.29. 07:49 Krap

Saana

Na, milyen kepeskonyvbe botlottam a hotelunkben ? Lappfoldrol szoloba. Igy lett egy ujabb elerendo celom: (szegeny Zita ! :)  szeretnem megmaszni a Saana-t. Megoldhato ez elobb-utobb ? A tobbiek kedveert: nem is annyira a magassaga a lenyeg, mint az, hogy hol van es milyen jo alakja van. (Ezen napjaim a jo alakokrol szolnak, ugy tunik. :)

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr65737907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zita 2008.10.29. 13:42:02

Hihh, Minna baratom kerdezte mikor leszel megint itt. :) Ismerek Saanat is, de nem hiszem, hogy a Te tipusod. ;) Belgiumtol Finnorszag meg kozelebb van! :)) Lazac pedig van eleg! :)) Szoval TERVETUOLA! vagyis welcome (any time , except around June :)

Krap 2008.10.30. 07:24:33

Minna miert tud rolam, ha himnemu ? :) O a zenesz ?? A tamperei dekorativ baratno(i)d nem hianyolnak, veletlenul ? Nem igazsag, hogy pont a meleg honap (juni) esik ki, de elfogadom az indokodat ! : ) Meglatjuk, hogyan lesz. Hazamegyek, atgondolom az eletem, az anyagi hekyzetem, Karacsonykor lehet, hogy a szerelmi eletem is (mondjuk eddig `csak`2x szakitottam Karacsonykor - rossz omen - aztan meglatjuk, mi, hogy lesz.

Zita 2008.10.30. 10:15:03

A memóriád a régi, :) Minna nonemu, es Juhana a himenmu zenesz. Nem is annyira nehez. Mikor itt voltal utana meseltem Rolad neki, felkeltetted az erdeklodeset (o a szoke aki szerintetek nem szoke, es dekorativ) Junius itt nem meleg (kb marciusnak felel meg) bar ezen a nyaron egy het volt a nyar, majusban. Ha melegre vagysz akkor szerintem felejtsd el Finnorszagot :)) Nem igazan ertem, hogy miert pont karacsonykor szakitatsz... varhatnal mondjuk szilveszterig :P Ha esetleg Helsinkiben "ragadsz" hivj fel ha gondlolod valahonnan (csak ne a mobilodrol :))

ex-edződ 2008.10.31. 11:24:53

Útravalónak javaslom
Timo Tolkki Saana című albumát!
Üdv!

Krap 2008.11.02. 15:26:13

Minnarol kuldj kepet, kerlek ! A Saana c. albumot ugye egyszer meghallgatom siman ?? : )
süti beállítások módosítása