HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2008.12.05. 15:29 Krap

ez-az

Hosszú szünet után ittam egy korsó Guinness-t. Egyértelműen a legjobb sör, amit valaha kóstoltam - szerencsére az első korty jó régen ért. Valószínűleg a szigeteken (Íro., Britannia) találnék jobbat, de máshol kizártnak tartom.
Meghallgattam az idei Mötley Crüe (ez az együttes név is ott van a szeren!) albumot (Saints Of Los Angeles). Elsőre nem hatott, de aztán igen, ugyanis nagyon érzésből, zsigerből tolják a Rock n'Roll-t. Az énekesük veszett ellenszenves, a hangja sem tetszik, de a dalok lazák, húznak és Tommy Lee dobolását is élmény hallgatni. Zeneileg nem nagy szám az egész. Nikki Sixx könyvéhez jó aláfestés. Egyébként csinált egy CD-t külön a könyvhöz. Azt is szeretném megszerezni.
Az új AC/DC-t is hallottam (Black Ice), tisztességes munka. Remek a keverése, minden hangszer hasít, élmény hallgatni, mert a 2 gitárosnak annyira király és egyéni stílusa van, hogy nagyon. 3 nóta még tetszik is róla. Nem értem az AC/DC jelenséget. Csak 2 vélemény van: van, aki isteníti őket (ezt is megértem) és van, aki szerint unalmasak (ehhez állok közelebb). Az tény (??) hogy alig fejlődnek, de hitelesek és valamit nagyon tudnak. Hogy mi okozza az óriási népszerűségüket, na azt nem tudom.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr87806058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darren Faust · http://krinc.blogspot.com 2008.12.08. 23:08:58

Guinness nagyon finito:).

Mötley Crüe nagyon jó, bár van rákésroll banda, amit jobban szeretek. AC/DC...azt én sem értem. Van pár számuk (Thunderstruck, Safe in NYC, Who Made Who pl.) ami irgalmatlan f**a, és számaik többsége hallgatható, de rém ugyanazt játszák 20 éve...a Black Ice nekem nagyon nem tetszik.
süti beállítások módosítása