HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.02.03. 16:38 Krap

Kenya, 2009.01.14.

Nem hoztam zenét. K. igen, néhány dalt, köztük a "Nőben a boldogság"-ot a
Hooligans-től. Nekem nincs meg, nem is sokszor hallottam. Először akkor,
mikor egy jó vagyot buliztunk N-vel. Ma kb. hatszor meghallgattam ezt a dalt.
"Lehet nőben a bolondság, nekem nőben a boldogság"
Az elmúlt két este teniszeztünk. Tegnap az egyik vendéget láttuk a pályáról,
amint futni (!!) indult este. Ma megszólításm. 'Francia vagyok, nem nagyon
beszélek angolul, de ha lassabban beszélsz, megértem.' :) Minden este fut
egy helyivel. Ennyi a hír. Hagyok időt befogadni.
Egyik este mindenképp' elkísérem. Kíváncsi vagyok, ilyen klímán, másfél hét
kaja hegyek és alig mozgás után mennyit bírok.
Időjárás: reggel és este kellemesen enyhe és szeles, napközben tűz a nap.
Hőmérséklet 26-28 fok, éjjel kb. 22 fok lehet. A nap kb fél 8-kor kel és
7 után sötétedik, 7 előtt megy le a nap. A naplemente az a klasszikus forró
égövi: vörös/narancs színű korong, amely szabad szemmel nézhető, amint
néhány perc alatt lebukik nyugaton. Nagyon hangulatos, de képen giccses.
A szimpi arcú brit lány öccsével dáémáztam ma (vagy mi a neve a sakktáblán
korongokkal játszott játéknak, vele lehet néha bandázni. Jó arc, néha
beszélget, de inkább, csak ha kérdezik.
"Ha odafigyelsz, tudnál BBC-sen beszélni, hogy jobban értselek?"
"Sajnos, nem." :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr8920517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása