HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.02.06. 13:59 Krap

Kenya, 2009.01.15.

Elmentem futni a francia csókával (Christophe) és egy helyi sráccal (Moses). Ő az.


A meleg nem gyenge, de bírható. Kb. fél óra alatt futottunk kb. 6 km-t.
Ami betett, azok az emelkedők. A lagúna körül lévő dombokon/hegyeken, kis
falucskák között alkottunk. A táj, a vályog házak, az állatok, az
emberek... NAGYON hangulatos volt. 3,3 dl vizet vittem. Kevés volt.
Moses minden (!) reggel és este fut, mert futó szeretne lenni.
Jócskán 20 év alatt van. 15, vagy 17, ha jól emlékszem.
Miután tőlünk elköszönt, az addigi sebesség kétszeresével nekivágott
egy meredekebb hegyi útnak. Én is jól bírtam - hiszen nem ájultam el. :)
Komolyan: a combomban lett izomlázam. Ilyen nálam nem szokott lenni.
Sok volt ez elsőre - másfél hét zaba és döglés után - de holnap is megyek.
Utána bezuhanni a hűvös óceánba, na AZ minden azt megelőző tortúrát megért.
A nap mondása: "500km Párizstól, de a TGV (vagy mi, az a gyorsvasút) hamar
lezavarja." HALLJA MINDENKI A MÁV-NÁL?? Mindezt 60 (illetve
elővételben 45) Euroért.
A fiatal brit csókával ma is bandáztunk. Inspirál, hogy tanuljak végre angolul.
Általában nehezen értem a kiejtését - ez még OK, mert Ti is lesnétek -, de
amikor nem értek valamit, megismétli és kiderül, hogy azért nem értem, mert
nem ismertem a szót... Majd, amikor körülírja, akkor is van egy furán ejtett
szó - na, ez nagyon-nagyon kellemetlen. Ma ilyen is volt.
Azt, hogy Portsmouth, úgy ejti (na-ná, hogy helytelenül :), mintha Paul-mouth
lenne.
Volt az Oasis-es balhés gyereknek egy jó beszólása, hogy nem szereti a
skótokat (talán skótokat mondott), mert kér egy doboz cigit, erre kész a balhé,
mert azt hiszik, szidta a másik anyját. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr60926556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása