HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.02.09. 15:45 Krap

Majdnem híres (2.)

"Csak" három irományom jelent meg a lap februári számában.
Persze ennek is örülök és - gondolom - a többi is sorra kerül. Viszont!
Szombaton került adásba a Petőfi regionális műsorában kenyai útitársnőnk
40 perces műsora az országról, az ott töltött időről.
A szafaris részben én tolmácsoltam - akkor még kommunikáltunk. :)
Én még nem hallottam, de volt, aki felismerte a hangomat.
Talán nem is baj, ha élőben nem hallottam, mert mindig fura szembesülnöm
azzal, milyen zártan beszélek. (Ez angolban előny lenne, de ott a szókincs,
a nyelvtan és a kiejtés a gond. :)
Mondanám, hogy szólok, ha majd a TV-s szereeplésem jön :), de már lemaradtunk
erről is... Egyik hangverseny alkalmával nem átallottak - tudtom és beleegyezésem
nélkül - öltönyben, elmélyülten ücsöürgő képsort készíteni rólam a városi TV-ben!
Persze "mindenki" látta, csak én nem.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr23932548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.02.11. 14:30:57

a Petôfi rádión melyik mûsorban? Elérhetô online? Ez a hle blog nem ertem miert kell regisztralni... grrrr

tizenkéthúr 2009.02.11. 22:00:41

A Petőfi műsora elérhető itt:
www.mr1-kossuth.hu/
katt a Hangtárra.
Nem tudom mikor volt az a műsor.
:)
süti beállítások módosítása