HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.02.27. 15:51 Krap

Kassán az első, amit a belga lány megtalált, egy csokibolt, csoki kajálda volt,
nagyszerű, olvasztott, de nem forró, ízesített, eredeti belga (!) csokiból
készült nyalánkságokkal. Több volt, mint finom.
Most láttam először szlovák Euro érméket... Kicsit megalázó volt a kezembe
vennem őket, hiszen nekünk "soha" nem lesz ilyesmink, hála odaadó vezetőinknek.
Azt még nem említettem - pedig az egyik legjobb rész -, hogy Kenyából hazafelé a
Nílus mentén repültünk. Elképesztően nagy folyam, lenyűgöző, amint életet visz
a sivatagba. A kietlen tájat a Nílus zöldellő vonala szeli át. Nagy élmény volt
látnom. Sajnálom, hogy nem fényképeztem.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr68969965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2009.02.27. 19:19:21

Azt mondd már, hogy finom-e a belga csoki(nyuszi)!
;)

2009.03.02. 13:12:56

Már én is nagyon kiváncsi vagyok mi van...

Krap 2009.03.02. 13:36:53

A belga csokik tudnak valamit, de nem annyival jobbak, mint hinnetek. A kassai csokizda azert ott van a szeren. Tudom, hogy nem erre iranyult a kerdesetek. Az egy het remek volt, aztan majd meglatjuk, mit hoz a jovo.
süti beállítások módosítása