HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.08.07. 13:26 Krap

GYÁR Fesztivál 2009 - csütörtök

A Black-Out tagjairól külön külön (a Pokolgép akusztikus, illetve Kozma Orsi
koncertje kapcsán) és együtt is szóltam itt elismerően. Most sem tudok mást
tenni.
Remek a dobosuk (most sajna a tam-okat nem hallottam, ez sokat rontott a
teljesítményén), álom jó a basszer (5 húros bound nélkülin is játszott, nem
gyengén), Szabi is, gitáron, több, mint megbízható. A dalok is jók. Nagyon együtt
van tehát MINDEN szakmailag. A Kowát váltó énekessel sincs semmi gond - szerintem
teljesen rendben van. Hogy miért csak tizedannyi nézőjük volt, mint a velük
egy időben játszó tíztagú, reggibe hajló, de azért nézhető, tökéletes
megszólalást kapó Irie Maffia-nak, az számomra talány.
A FreshFabrik (Tribute Trio) felállásán lestem egy nagyot:
Oláh Szabi (gitár/ének), a dobos és egy Réka nevű kis hölgy alkotta a zenekart.
Szabi a kelletténél többet szerepelt, de becsületére legyen mondva, hogy
tisztességgel hozta a koncertet. Kellően jó gitáros és énekes.
A basszer lány messze volt a fesztelentől, vagy a virtuóztól, de tisztességgel
lekísérte a műsort. Egészen jól játszott.
Na, de nem a doboshoz képest, aki már a bemelegítéskor olyan dolgokat ütött,
hogy csak lestem. Aztán feltette a fülest, és végigzúzta az egész koncertet.
Ámulat módon. Ötletes, gyors. Nem is elemeztem ki, de hogy félelmetesen jó,
az tény. (Visszaolvastam a FreshFabrik koncertekről itt írott dolgaimat, és
az közös bennük, hogy a dobostól mindig hasaltam.)
Hogy ez a trió mennyire FreshFabrik - nem tudom.
(Most gondoltam bele, hogy a szigetes Kozma Orsi koncert még a blog elötti
időkben történt. Lényeg, hogy a Black-Out basszer és dobos akkor is remek volt.
És a Black-Out/Karthago koncert is régebben volt.)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr501294646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása