HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.10.07. 09:01 Krap

District 9

Hosszú idő után ismét néztem kint filmet. Az alapsztori nagyon jó - egy böhöm
nagy űrhajó milliónyi földönkívülivel megrekedt Johannesburg felett, utasait
táborba zárják, "embertelen" körülmények közé. A konfliktus is jó: a tábor
átköltöztetését végző tisztviselő és a hosszas munkával a hajóhoz üzemanyagot
készítő, gyerekét féltő űrlény egymásra van utalva. Jó a látvány is (a záró
negyedben, ahol a lények fegyverei működni kezdenek kifejezetten nagy durranások
vannak), holott a 30 millió dolláros költségvetés kispályásnak mondható
a "nagy" amerikai filmek mellett. (6 milliárd forint!!!)
(Első heti bevétele 37 millió) A dokumentarista jelleg jó, de a gyorsabb
jelenetekben néha zavaró a kézi kamera használata. A kritikusok lelkesednek
- nekem is nagyon tetszett -, de meg kell még néznem magyar felirattal
is, hogy el tudjam dönteni, hogy zseniális-e, vagy "csak" nagyon jó.
Ajánlani egyértelműen tudom.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr411431474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2010.07.06. 23:25:41

Ezt a filmet már tavaly október óta várom - most „megszereztem”, megnéztem: szerintem a zseniális jelző illik rá, igazi, tanulságos sci-f, ami nem is annyira fikció, amennyiben elgondolkodtató.
A 2x15 Big Bang Theory rész a hétvégén volt a Cool-on, azt is „leszedtem”, megnéztem, a végén van egy érdekes üzenet, kb. így szól: „Egy bölcs ember beszélt nekem egy elméletről, miszerint mindannyian istenek vagyunk. Amikor a kocsimmal megállok a lámpánál és nézem az elhaladó embereket, halkan mormolom: ez a fickó egy isten ... ez a nő egy isten ... Folyton próbára teszem ezt az elméletet, ám amikor otthon a tévén a Fox News-ra kapcsolok, pillanatok alatt ateistává válok.”

herb.vorbis.hu/bigbang215.jpg
süti beállítások módosítása