HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.10.26. 11:22 Krap

Hosszú hétvége

Pihenős, pangós volt a hétvégém. Nem mentem a Tátrába, mert éreztem,
hogy a megfázás határán vagyok, és ilyen se hideg, se meleg időben
inkább maradtam itthon.
Sok brit vonatkozású dologgal foglalkoztam. Egyik reggel nyomtam egy 'put the
kettle on'-t, azaz erős fekete brit teával indítottam - természetesen tejjel.
(Aki nem tud ilyesmit elképzelni, annak elrettentésül a (nagyon finom) nepáli
tea készítésének első lépése: önts össze ugyanolyan mennyiségű tejet és vizet.)
Aztán a takarítás/mosogatás alatt Mick Jagger 2001-es lemeze szólt
(GODD[SSINTH[DOORWAY - nem elírás). Meglepett. Nem sokat vártam
tőle, de egészen hallgatható, jó kis zene. Ez nálam még mindig dicséret.
"Kis" egora vall, hogy nincsenek megemlítve a közreműködő zenészek
a borítón. Ami viszont nem hallgatható, az Dido 2008-as rettenete
(Safe Trip Home). Bárgyú, csiga, és - ki kell mondanom - buta.
Még olvasáshoz is gyenge, mert olyan "pirmitív", hogy eltereli
a figyelmet a könyvről.
Belekezdtem ugyanis egy régen halogatott könyvbe. Kellett kis önbizalom az
angolomat illetően, mikor megvettem - és az olvasás kezdete előtt is - de
annyira érdekelt, hogy nem tudtam a boltban hagyni. Hogy melyik országban,
arra nem tudok rájönni, ugyanis a brit ára Ł8.99, a kanadai $19.95$,
én viszont 24.95-ért vettem valamilyen pénzben valahol, ahol 2002
óta jártam.
A világ leg(köz)ismertebb hölgyéről szól. Mielőtt Madonnára tippelnétek,
elmondom, hogy négy gyereke közül három elvált.
Egyik kedvenc angol mondatomat Churchill mondta (itt is írtam egyszer), a
másikat az Ő anyukája. Falom a könyvet.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr621475743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2009.10.26. 15:10:01

Hosszú ideig el nem tudtam képzelni a tejes teát.Szinte felháborított még a gondolata is! :)
Persze a menzás "50 literhez 2 filtert" tea jellegű léhez most sem...
Viszont egy jó erős angol/ír fekete tea kevés tejjel (vagy tejszínnel!) és egy kis mézzel kiváló bármely napszakban!

Herb · http://herb.vorbis.hu 2009.10.26. 21:55:37

Te könyvmoly, te!
You are a book-moth, are you?
A tea mindenfajta ízesítés nélkül jó, de tejjel sem olyan rossz.
The tee is good without any ízesítőszer, but not too bad with milk.
I'm learning English, from the perfectly english-maniac teacher.
"...But I learn! I learn!"
süti beállítások módosítása