HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.02.23. 08:08 Krap

Kocsonyafesztivál 2010

Slamó hazatért. Nagy tömeg volt kíváncsi itthoni fellépésére. Zeneileg, hangzásra
nem is volt a koncerttel semmi gond. A dalokkal annál inkább. Persze, hogy Miskolc
közepén kajálja a nép a régi Edda számokat, de aki - mint én - annak idején rongyosra
hallgatta az első kettő (a harmadik már trotty volt hozzájuk képest ) Edda (Művek) lemezt, annak húsz-huszonöt év elteltével azon túl, hogy némelyik szöveg a mai napig aktuális és a zene sem rossz, az is feltűnik, hogy idõ közben azért jócskán megváltozott a zene, és ez a múltban toporgás messze van a kreativizmustól.
Jó ötlet volt több énekessel dolgozni és 1-2 No dalt is elő venni, de az összkép a legjobb jóindulattal is csak "hallgatható" volt. Persze, én nem vagyok nagy Eddás, soha nem is voltam.
A Ritmikliftre sokkal kevesebben voltunk kíváncsiak, de a rövid koncert végére azért
kialakult a kívánt mennyiség és mozgás. Szeretem a zenéjüket és a koncertjeiket.
Tehó fejlődik, nem dohányzott színpadon - vagy csak nem mert a gázpalackok mellett. :)
Albumot mielőbb!!!
Péterfy Bori & Love Band: jó kis februári esőben nyomtak egy csont profi, hangulatos
koncertet. Tökéletes hangzás, nagy tömeg. Élőben sokkal gitárcentrikusabbak,
mint lemezen, és Bori, illetve a dobos profizmusa is sokkal jobban kijön.
A Téged nem-et nem igazán tudják a vezér szinti királyság nélkül eljátszani úgy,
hogy legalább fele akkorát üssön, mint lemezen, de a többi dal bőven kárpótolt.
Önálló (klub)koncertet nekem!!
Kowalasky meg a Vega hozta a szokásos, már TÚL szokásos programot.
"Kezet fel, hangot ki!", forradalom így, forradalom úgy.. Nekem már unalmas. A dalaik
jók, de csúnyán elmentek kommerszbe és túl is játszották magukat az elmúlt években.
Egyedül több szólamot egyszerre énekelni pedig még mindig ciki élőben.
A Hooligans-be csak belefüleltem. Annyival jobbak Kowáéknál, hogy náluk nem
szól a háttérből cucc, de olyan gyenge a hangzásuk, hogy jajj.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr971781368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása