HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.05.21. 08:07 Krap

Stohl szindróma

Az elmúlt hetekben, hónapokban többször mentem el éjjel ittasan (volt, amikor
támolyogtam el NAGYON ittasan) a parkoló kocsim mellett, kilométerekre az ágyamtól.
Eszem ágába nem jutott (na jó, eszembe jutott, de véletlenül sem tettem meg), hogy
beleüljek és akár csak 2-3 percet vezessek olyan állapotban. Hős, vagy okos vagyok?
Frászt!
Egyszerűen csak tanultam abból a németországi (sok-sok eurós) esetből, amikor azt
hittem, hogy belefér az éppen aktuális véralkohol szintem a megengedettbe, de nem
fért bele. (Hogy ott van megengedett véralkohol szint, az jó kérdés, hogy helyes-e,
hiszen van hozzá közlekedési morál és vannak hozzá utak, de hogy nálunk csak a
NULLA szint a megengedett, az tejesen helyes.)
Bölcs sem vagyok (a saját káromon tanultam), de nekem ennyi elég volt, hogy
megtanuljam a leckét.
Stohl "Bucit" sem ítélném el, ha egyszer fordult volna vele elő az eset és/vagy,
ha nem veszélyeztetett volna vele másokat. Így viszont?
Persze Császár Előd óta tudjuk, hogy ebben az országban gyakorlatilag bármit megtehet
az ember. Már aki..

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr872018088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2010.05.21. 12:47:59

Óvakodj a részeg autósStohl!

Herb · http://herb.vorbis.hu 2010.05.21. 20:14:41

Te csak szimplán ALKOHOLISTA vagy. ;)
süti beállítások módosítása