HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.05.25. 08:02 Krap

Gnaw, Tátrai Band

Na, ilyen sem esett meg velem hosszú pályafutásom alatt: olyan beteg, lélekromboló
"zenét" hallottam, hogy első nekifutásra négy szám után (éppen csak nem visítva)
szedtem ki a lemezt a lejátszóból és AZONNAL kerestem valami megnyugtatót.
Pedig hallottam már ezt-azt!
A Tátrai Band Live albuma (Trilógia 2, 1996) mentett meg. Minőségi, nyugodt zene.
Fogalmam sincs, honnan van ilyen lemezem (gyanús, hogy x mennyiségű sörhöz adták
promo céllal - bejött :), de most nagyon jó szolgálatott tett.
A Hold szerelme és A fekete madár tökéletesek, de a többi dal is bőven jó - kivéve
az Ördögi szimpátia címen futó Rolling Stones feldolgozást.
Az egész lemez szól, mint az álom (DDD-s, ennek ellenére élőnek hat), kedvenc
"hangszerem" (sok kis fém henger egymás melett, melyeken végighúzva a kezet,
dobverőt csilingelést kapunk) is sokszor megszólal.
Tibusz nagyon nagyokat gitározik egész koncerten (Kirk HammetT? Ugyan, kérem!!),
néhány sor pedig...

"Széttérta sötét szárnyát a bársony léptű éj
Földre küldte minden árnyát a hideg-lelkű fény"

"Valamikor tudtam még nevét,
együtt hallgattunk zenét.
Valamikor kellett volna még,
nekem nem hiányzik rég"

Lehet, hogy mégis szeretem az irodalmat/költészetet?

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr312029032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samufan 2010.05.25. 08:52:08

üdv Krap,
jó dolgokat találtál ;)
süti beállítások módosítása