HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.12.10. 08:01 Krap

Alakul a tél. Az jó kérdés, hogy miért morgunk, amikor naponta többször takarítjuk a
havat a kocsiról, vagy a latyakban lépkedünk, ahelyett, hogy (forralt)borral a kézben
néznénk a hóesést az ablakból.
          Egyszer bementünk, lementünk (tengerszint feletti magasság: 450m) Rosenheim-ba.
Megmutatta a várost, meglátogattuk egy barátnőjét.
Míg bement egy boltba pár pillanatra, elkezdtem (én, a hős lovag) letakarítani a kb.
25 cm-es havat a kocsijáról. A városban kevés hó volt, a kocsikon alig.
Mikor kijött, kérdezte, hogy mit csinálok. Mondtam, hogy látja, tüntetem el a havat.
A válasz: jajj, ne. Hadd lássák, hogy (I am a mountain girl) hegyi lány vagyok.
          Máskor, mikor Nála töltöttem néhány téli napot, ketten ástuk ki a kocsit a hóból
kb. fél órányi munkával.
Ezekre a havazásokra mindig szívesen emlékszem.
Pedig minden hóesés szép.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr892505198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása