HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2011.05.03. 15:13 Krap

'Take Me To The Hospital', the broken collarbone

Pénteken délelőtt egyik barátom anyukájáért kellett volna mennem kocsival, hogy én vigyem haza. Tudtam, hol van, voltunk látogatni (bicajjal!). Megyei Kórház, traumatológia (baleseti sebészet), 14-es szoba. Alapos, pontos ember vagyok, akire lehet számítani, így már előző éjjel az osztályon voltam, igaz, a 17-es kórteremben, péppé törött kulcscsonttal (kulccsonttal?).

Előző éjjel gurultam haza bicajjl, kb. 20-szal, amikor hirtelen leesett az első lámpám a jobb olalról, amire teljesen érthetetlen módon, reflexből berántottam a bal oldali, sajnos az első kerékre ható féket. A többi sejthető. Átestem az első keréken, teljes súlyommal és lendületemmel a jobb vállamra.  A gondolataim szépen sorban: 1. basszus, ez nagy lesz, 2. hu, de nagyot estem, a vállamnak annyi, szokatlanul fáj 3. nem hallottam reccsenést, törést, talán megúszom nagyobb baj nélkül. A fájdalom nem volt kibírhatatlan, így összeszedtem a lámpámat, és hazabicajoztam. Ott már ájulás közelire leesett a vérnyomásom, így kihívtam a Mentőket. Ficamra gyanakodtak. Az ügyeletes doki lehűtött, hogy törés és minimum 3-4 nap kórház, kezdve a műtéttel. Ennyi hírrel, felkötött karral feküdhettem le aludni.

Majd mesélek még. Most csak annyit, hogy hétfőn hazaengedtek, ha kibírom, hogy öt hétig (!!!) semmit nem csinálok a jobb kezemmel, hanem hagyom felkötve, akkor volt értelme az eddigi mizériának, és nem kell összecsavarozni a most "csak" húzóhurokkal rögzített csont darabjaimat, és teljesen meggyógyulok idővel. Minden nappal könnyebb lesz, és közelebb jutok a teljes felépüléshez. Ebben bízom.

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A SOK-SOK ÜZENETET, TELEFONHÍVÁST, GONDOLATOT, AGGODALMAT, AMIT KAPTAM AZ ELMÚLT NAPOKBAN!!!

 Még néhány nap, és remélem, visszatérek a blogra és mailekben is a szokott szintre.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr922874639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2011.05.03. 19:06:21

Szeretettel köszöntünk újra a blogon!!!
...Aztán sürgősen cseréld le azt zseblámpát fixre, jól csavarozd fel, a fékbovdeneket pedig kösd át megfordítva és meglátod, semmi baj nem lesz!
;)
Üdv!

Krap 2011.05.05. 10:28:45

Vagy költözzek az Alföldre és járjak traktor méretű gumikkal, pótkerekekkel?. :)

tizenkéthúr 2011.05.07. 17:03:40

Na látod, ez is egy jó megoldás lehet!
;)
süti beállítások módosítása